dual-view / windows 7 starter

Status
Niet open voor verdere reacties.

Chrispy00

Gebruiker
Lid geworden
27 jul 2010
Ik heb een nieuw netbook Samsung NF 310. Hiermee wil ik presentaties geven, met dual-view, dus netbook scherm is anders dan beamer-scherm. Dit is standaard niet mogelijk :confused::confused: in Win7starter wel een "cloon"scherm. Is er een applicatie te downloaden die dual view mogelijk maakt?

Afgaande op een forumvraag op de site van UltraMon:
How can I make ultramon work with my samsung netbook and my LG tv/computer monitor. My netbook runs windows 7 starter edition, which doesn't support dual view.

I can't get it do anything other than clone view.

Christian Studer 2010-10-27 17:53

UltraMon can't help with this, it relies on the operating system for basic multi-monitor functionality. You would probably need to upgrade to a different version of Windows 7 to get this working.
Vertaling:
Hoe kan ik UltraMon werkend krijgen met mijn Samsung netbook en mijn LG tv/computer monitor. Mijn netbook heeft Windows7 starter editie, welke geen dual view ondersteund.

Ik kan niets anders dan "cloon scherm" doen.

Christian Studer 2010-10-27 17:53

UltraMon can hier niet mee helpen, het werkt via het besturingssysteem voor de basis multi-monitor functionaliteit. U heeft waarschijnlijk een upgrade naar een andere versie van Windows 7 nodig om dit werkend te krijgen.

Er is volgens mij geen oplossing!!

Helaas heb ik geen oplossing gevonden. Ik heb dus nu maar een upgrade aangeschaft naar Windows 7 zodat ik nu alle functiunaliteiten van Windows 7 kan geb ruiken.

Bedankt voor jullie reacties.

Chrispy

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan