Dualboot/multiboot Windows XP en Windows 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

hupske

Gebruiker
Lid geworden
3 jan 2010
Berichten
152
Hallo,

Ik wil graag een dualboot/multiboot maken.

Ik draai op dit moment windows xp en wil er naast graag windows 7 installeren. Heb al gelezen dat het heel simpel is.
XP is dan voor het gamen, en windows 7 om lekker rustig aan wat schoolwerk te kunnen of iets dergelijks.

Ik heb al een partitie vrijgemaakt met het programma: Paragon partition manager 9.0 van 30 GB.

Heb windows 7 op een DVD staan.(erop gebrand, heb de files ook los op een schijf staan) Alleen het probleem is dat alleen kan installeren als ik in windows ben, en niet al boot kan gebruiken. Dus ik wil het proberen via een USB stick, alleen ik kan er alleen engelse beschrijvingen over vinden, maar aangezien ik beroerd ben in engels, zou ik het fijn vinden om het in het Nederlands deels uit gelegd te krijgen, en wat ervoor benodigd is. Overigens heb ik al mijn spellen en dergelijke op de D en E schijf staan, die blijven gewoon behouden ook?

ik hoop dat me vraag duidelijk is.

Ik heb de vraag ook al in een ander topic staan, alleen denk niet dat hij daar juist staat:
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=500767
 
Het is niet nodig en toegestaan meerdere topics te openen over hetzelfde. Geef even een misbruikmelding op je eerste bericht in de topic daar en geef aan dat je de topic verplaatst wil hebben.

Deze sluit ieder geval.
slotje.gif
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan