Dualboot Windows 7 + Mac OS X Snow Leopard 10.6.3

Status
Niet open voor verdere reacties.

carlotruck

Gebruiker
Lid geworden
22 aug 2010
Berichten
181
Ik heb vanmiddag een retail versie van Mac OS X Snow Leopard 10.6.3 gekocht bij de Dixons, met apple stickers + handleiding + dvd + garantiebewijs. Ik had daar met de verkoper overlegd of het mogelijk is om te dualbooten tussen de windows 7 die erop stond, en de nieuwe mac os, dat kon zei hij. Ik zoeken op internet, maar ik kan er niet mee verder, ik kan niet booten vanaf een Empire EFI cd / EasyEFI cd / Mac OS X Snow Leopard DVD, ik heb alles aangepast in de BIOS, eerst cd-rom, maar er blijft bij mij staan: ATAPI CD-Rom station, en hij vindt geen enkele cd.
Ik heb nu al weken een thema pack voor mac, maar ik wil een echte legale mac, heb ik die gekocht, en dan werkt het niet.
Ik weet wel veel van pc's en mac's af, omdat ik DTP'er ben, dus met beide veel ervaring.
Hopelijk bedankt alvast??
Zie bijlage voor screens van de 'set-up'.
Ik kan alleen kiezen om voor een andere pc of mac iets te installeren.
 

Bijlagen

  • mac dvd 7.png
    mac dvd 7.png
    95,3 KB · Weergaven: 38
  • mac dvd 2.png
    mac dvd 2.png
    80,5 KB · Weergaven: 51
  • mac dvd 4.png
    mac dvd 4.png
    78,3 KB · Weergaven: 31
  • mac dvd 6.png
    mac dvd 6.png
    57,6 KB · Weergaven: 42
  • mac dvd 3.png
    mac dvd 3.png
    73,7 KB · Weergaven: 51
  • mac dvd 1.png
    mac dvd 1.png
    35,3 KB · Weergaven: 55
  • mac dvd 5.png
    mac dvd 5.png
    25,4 KB · Weergaven: 40
Hoi,
deze discussie al gelezen?.
Aangezien je niet aangeeft op welke pc je dit wilt doen is er momenteel totaal geen zinnig woord over te zeggen.
Die verkoper is gewoon tevreden dat hij je een Mac-versie heeft verkocht, kon hij niet aangeven hoe je te werk moet gaan? Als ik iemand zeg dat iets kan dan kan ik hem ook vertellen hoe.
Andersom kan wel http://store.apple.com/nl/browse/guide/windows.
 
Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
Hoi,
deze discussie al gelezen?.
Aangezien je niet aangeeft op welke pc je dit wilt doen is er momenteel totaal geen zinnig woord over te zeggen.
Die verkoper is gewoon tevreden dat hij je een Mac-versie heeft verkocht, kon hij niet aangeven hoe je te werk moet gaan? Als ik iemand zeg dat iets kan dan kan ik hem ook vertellen hoe.
Andersom kan wel http://store.apple.com/nl/browse/guide/windows.

In ieder geval alvast bedankt voor de reactie.
Ik heb hier een legale kopie gekocht, en niet zelf gebrand ofzo.
Mijn pc voldoet wel aan de eisen.
Ik zie zoveel youtube-films met mac installatie en werkende dual-boot.
Mijn vraag is nu waarom mijn pc tijdens het opstarten niet boot vanaf de cd-roms, ik heb de bootvolgorde aangepast.
Wat nu?
 
Lees deze thread ook even. Ik begrijp wel dat je een legale versie hebt. Wellicht dat anderen je kunnen verder helpen. Ik heb wel eens een Windowsversie op een MAC gezet en dat werkt perfect, andersom zou ik er zelf niet aan beginnen.
Succes iig.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan