meelman
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 8 okt 2002
ik wordt nogal gek van alle dingen die het in XP niet doen, dus ik wil graag windows 98 op mijn pc erbij installeren. Het probleem is dat de indeling van mijn harde schijf nogal vervelend is, en ik er niet zoveel zin in het de hele zaak te formateren
Partitie 1 44gb NTFS programma's ed
Partite 2 26gb NTFS windows XP
Paritie 3 3gb FAT32 backup
XP en 98 kunnen beter niet op dezelfde partite staan heb ik begrepen. En eigenlijk moet je eerst 98 en dan pas XP installeren. Bovendien moet de hd FAT32 zijn want anders kan 98 em niet lezen.
Ik heb partition magic, dus op zich zou ik de eerste partite naar FAT32 kunnen converteren.
Zou ik 98 kunnen installeren en succesvol een dualboot aan kunnen maken zonder dat ik schijven moet formateren?
Partitie 1 44gb NTFS programma's ed
Partite 2 26gb NTFS windows XP
Paritie 3 3gb FAT32 backup
XP en 98 kunnen beter niet op dezelfde partite staan heb ik begrepen. En eigenlijk moet je eerst 98 en dan pas XP installeren. Bovendien moet de hd FAT32 zijn want anders kan 98 em niet lezen.
Ik heb partition magic, dus op zich zou ik de eerste partite naar FAT32 kunnen converteren.
Zou ik 98 kunnen installeren en succesvol een dualboot aan kunnen maken zonder dat ik schijven moet formateren?