Dualboot Xp en Ubuntu

Status
Niet open voor verdere reacties.

markstorms

Gebruiker
Lid geworden
2 nov 2009
Ik heb een paar minuten geleden LINUX UBUNTU geinstalleerd.. ( met een duo boot ) zodat mijn xp ook nog op me pc staat. Nu is mijn probleem. als ik de pc wil opstarten komt er iets te staan dat ik uit XP of Ubuntu kan kiezen. maar me toetsenbord ( USB ) doet het dan niet ... En eenmaal als het windows logo is gekomen doet hij het weer.. Kan iemand mij helpen? en trouwens ik kan wel in de bios van te voren kijken enzo. maar eenmaal als dat komt te staan gebeurt er niks meer en start XP dus vanzelf op.

GR.

Heb je wellicht een ander toetsenbord bij de hand.
Je toetsenbord wordt niet herkend door Linux. (je usb of toetsenbord)
Indien ja, zul je op zoek moeten voor een Linux/ubuntu compatiebel stuurprogamma.
Ik bedoel dus een met een ps/2 aansluiting.

Laatst bewerkt:
Hallo,

Ik heb het ook al met het toetsenbord van me vader geprobeerd (die heeft die ps2 aansluiting) maar daar doet hij het ook niet mee..

andere oplossing mischien?:P

Via een site:P was gratis.. weet niet meer precies welke site.. maar hij geeft gwn aan dat hij het doet.. kan hem alleen niet selecteren

Titel aangepast "Help" zegt niets over je vraag/onderwerp. Tevens enkele berichten verwijderd, het is niet toegestaan om na een aantal minuten al je bericht omhoog te schoppen. Ben je wat vergeten, kun je je bericht aanpassen. Ook je tweede topic de titel aangepast.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan