Dualhead2go

Status
Niet open voor verdere reacties.

rayadam1973

Gebruiker
Lid geworden
1 aug 2013
Beste mensen,

1 groot raadzel die iemand hoop ik kan oplossen. De vrienden van Matrox komen er niet uit.

Ik heb staan de volgende configuratie

1 x Acer AL2216W scherm
1 x Benq GL225I scherm
1 x Vista PC met een NVDIA GEFORCE 9600GT card

Reeds gedaan:

Update van de NVDIA card en Update laatste software DualHead2Go.

Het probleem

Ik weet zeker dat de schermen het doen, want als ik ze beide op de grafische card aansluit kan ik ze beide goed gebruiken, alleen het gaat mis zodra de DualHead2Go wordt ingestalleerd.

Dan krijg ik alleen maar scherm op het tweede scherm (benq) en geeft hij geen signaal op het eerste scherm (acer). Beide kunnen ze een resoluatie aan van 1680X1050

Aangelosten als volgt:

1 x DVI naar Matrox DualHead2Go to Monitor 1 (acer)
1 x DVI naar Matrox DualHead2Go to Monitor 2 (benq)
1 x USB van Matrox DualHead2Go naar computer (zonder hub)
1 x VGA van Matrox DualHead2Go naar DVI op NVDIA Videokaart (zit een verloop tussen naar dvi)

Kabels zijn gecontroleerd, deze doen het anders kan ik nu niets zien.

Als er iemand is die kan helpen heeel graag, ik kom er niet meer uit. *KNIP*

Laatst bewerkt door een moderator:
Heb je al eens de resolutie op z'n allerhoogst gezet?
Dus bijvoorbeeld op 2500x1600.

Laatst bewerkt:
Dank voor je antwoord, maar hier los ik het probleem niet mee op.

Het rare is dat de allereerste keer het wel werkte, alleen ik heb toen flight sim 2004 aangezet en daarna deed hij nog steeds, opeens na het beëindigen van, vloog een scherm op off

Ok. Ik had hetzelfde probleem bij een kennis en was het opgelost door de resolutie op maximaal te zetten.

Maar die videokaart heeft toch zelf al 2 DVI uitgangen?
Waarom gebruik je dan die DualHead2Go?

Laatst bewerkt:
Ik kan helaas met flight sim niet het scherm zo krijgen dat de cockpit over twee schermen komt. Met twee dvi aansluitingen kan ik alleen dingen slepen van de een naar de ander. Ik wil juist met flight sim een mooie cockpit

Ok, duidelijk. Daar zit inderdaad verschil in.

Welkom rayadam1973,

Ik heb een aantal quotes verwijderd van je. Indien je direct reageert op iemand kun je hiervoor "snel reageren" of "reageer op vraag" gebruiken. Zo heb je geen topic met veel dezelfde tekst.

Wat zegt je powerdesk applicatie? Ziet die wel twee schermen aangesloten?

ik heb dat ook eens gehad met mijn triplehead2go en dat bleek de usb-poort te zijn waar ie zijn stroom vanaf haalt. Die poort bleek onvoldoende power te geven. Vervolgens in andere usb-poort gestopt en toen was het probleem weg.

Ondertussen ben ik overgestapt op een TripleHead2Go.

Nu krijg ik de instellingen niet goed op drie schermen, wat adviseren jullie in de GMX software met deze specs

Hij detected netjes drie schermen

Monitor 1
Manufacturer: ACR
Product name: Acer AL2216W
Preferred mode:1680x1050@60

Monitor 2
Manufacturer: BNQ
Product name: BenQ GL2251
Preferred mode:1680x1050@60

Monitor 3
Manufacturer: Philips Consumer Electronics Co.
Product name: Philips 170C5
Preferred mode:1280x1024@60

De huidige instelling staat nu zo

Monitors Detected 3
Montiors Used 3
Aspect Ratio wide 16:9/16:10
Displey Mode: 1920X1080X@50

Met een gele gevaarteken: Powerdesk couldn't find an appropriate display mode for your setup

Kan iemand mij helpen om dit apparaat met deze specs, beeld op drie schermen te geven.

Als ik bij mijn GMX kijk zie ik als verschil dat bij mij alle drie de monitors precies dezelfde Preferredmode ingesteld hebben staan: 1280x1024@60

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan