Dualsim (Xperia Z5) ervaringen/vragen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Stanley19

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
8 jan 2002
Hallo,

Ik ben in het bezit van de Xperia Z5. Deze is volgens mij uitgerust met een dualsim (nano).

Ik heb een zakelijke sim. Ik wil nu een tweede sim met hetzelfde 06-nummer voor persoonlijk gebruik (alleen bellen en internet).

Is dit mogelijk?

Hoe gaat dat overigens met bellen (bij twee sims) kun je dan kiezen welke sim je gebruikt of wordt obv de simkaart telefoonnummers direct de juiste geactiveerd (zo ja, wat als het nummer op twee sims staat).
Zelfde vraag voor Internetten, persoonlijk wil ik dan een 4G abonnement. Kan ik dan switchen tussen de zakelijke sim en persoonlijke sim.

Leg me eerst eens uit wat het voordeel van dual sim is bij het gebruik van hetzelfde telefoonnummer.....

Leg me eerst eens uit wat het voordeel van dual sim is bij het gebruik van hetzelfde telefoonnummer.....

Ik dacht persoonlijk splitsen van kosten tussen zakelijk en prive.
ene sim (bellen,smsen en internetten) en andere sim zelfde provider met lage abonnementskosten voor hooguit internetten en bellen.
Ik twijfel over een ander nummer, zodat ik hetzelfde toestel kan blijven gebruiken. Nadeel hiervan is dat ik dit dan weer kenbaar moet gaan maken aan de buitenwereld.

Maar ehh..... Met 2x hetzelfde 06 nummer gaan alle kosten toch ook altijd van hetzelfde abonnement af?
Dus dat heeft totaal geen zin

Nou inderdaad en bij voorbaat mijn excuses maar snap er geen bal van. Wat wil je nou ?

OK dat begrijp ik, maar vandaar mijn vraag of je dit kunt "sturen" bij bellen/internetten obv SIM.

Maar begrijp nu dat een ander nummer logischer is ;-)

zakelijk gebruik en prive-gebruik.

Maar zogezegd als dit met een ander telnummer logischer, is dan is mijn vraag beantwoord.

Een ander telefoonnummer is niet alleen logischer, met 1 telefoonnummer is het logischerwijs onmogelijk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan