Dubbel account?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Quintusbos

Gebruiker
Lid geworden
4 jan 2025
Besturingssysteem
windows11
Goedemiddag, ik gebruik voor het eerst Windows11.

Ik heb een heel merkwaardig probleem. Ik gebruik al zeker 15 jaar het Gmail adres ****@gmail .com
Een week geleden kocht ik een nieuwe laptop en moest bij Microsoft mijn accountgegevens invoeren.
Daarbij blijkt dat ook iemand uit de VS hetzelfde mailadres gebruikt. Kan blijkbaar gebeuren. Maar dan moeten ik en hij onze eigen inloggegevens invoeren en die moeten m.i. verschillend zijn. het zou wel heel erg toevallig zijn dat wij beiden dezelfde inlog hebben. Ik veranderde tevens heel kort geleden nog mijn inloggegevens
Maar toch verschijnt bij de instellingen dat zowel ik als degene uit de VS . Administrator zijn.
Hoe zou ik dit kunnen oplossen? Ik heb geen flauw idee.
Ik voeg een schermafbeelding toe.
De foto is die van mij .
Hartelijk dank alvast voor het meedenken!

Bijlagen

Laatst bewerkt door een moderator:
Voor alle duidelijkheid Venezia Vincents is degene uit de VS, Borrendam ben ik.....

Ik heb het e-mailadres ongeldig gemaakt, om te voorkomen dat je heel veel spam gaat ontvangen, mogelijk wil je deze ook nog uit je afbeelding verwijderen.

Verder zit ik niet goed genoeg in de materie om je hier te helpen. Echter als beide accounts op de laptop aanwezig zijn, dan lijkt dit een configuratiefout uit het verleden. Je zou dan de andere account moeten kunnen verwijderen.

Technisch gezien onmogelijk dat een emailadres 2 keer bestaat. Hoe moet de mailserver weten in welk postvak hij ontvangen emails moet afleveren.

Dus iets zegt mij dat we een stukje van de puzzel missen.

Hartelijk dank YdieresiS voor jouw reaktie! En natuurlijk ook veel dank voor jouw aktie en "ingrijpen"!
En inderdaad Roger S, technisch gezien lijkt het mij ook onmogelijk dat een emailadres 2 x bestaat! Maar gezien mijn beide schermafbeeldingen blijkt het toch wel mogelijk. En inderdaad, sporadisch krijg ik in mijn mailbox post, mees Amerikaanse reclame ed. die duidelijk niet voor mij bestemd is, o.m. tijdens de laatste Amerikaanse verkiezingen. Om het nog ingewikkelder te maken.....
Ik heb ook bij Microsoft om hulp gevraagd en ondanks mijn schemafbeeldingen wordt ook door hun gezegd dat het niet mogelijk is. Vervolgens niets meer, zoek het maar uit....

Google, klopt ,sorry. Maar je kan zien dat ook Vincent administrator is op mijn bijlage. ! Verder ben ik niet genoeg ingevoerd
Daarom mijn vraag. Mag toch wel? IK zie wel dat hij komt uit Californie en dat ligt in de VS.......

Vincent Venezia Summary​

Vincent Venezia, based in Sunnyvale, CA, US, is currently a Process integration manager at Omnivision. Vincent Venezia brings experience from previous roles at OmniVision Technologies, Inc., Philips Research, Bell Laboratories and Oak Ridge National Laboratory. With a robust skill set that includes Process Integration, Semiconductor Industry, R&d, Medicinal Chemistry, Purification and more. Vincent Venezia has 2 emails and 1 mobile phone numbers on RocketReac

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan