Dubbel besturingssysteem op één partitie verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Stijn228

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
24 okt 2009
Hallo

Kan iem me helpen met onderstaand probleem?

Wegens pc-problemen heb ik Windows-Vista opnieuw geïnstalleerd. De installatie van de nieuwe versie is op dezelfde partitie (C-schijf) gebeurd als de vorige versie. Als ik de pc opstart, moet ik kiezen tussen 2 besturingssystemen, nl.: Windows Vista en Windows Home Premium (Recovered). Deze laatste wil ik graag verwijderen.

Merk pc: ACER Aspire T671-AE 74.

Opmerking: Na de installatie heb ik de volgende problemen:
- slaapstand werkt niet meer (foutboodschap = "Er zijn één of meer verouderde stuurprogramma's geïnstalleerd: VgaSave. Sluimerstand is door intern systeemonderdeel uitgeschakeld.)

- internet explorer: webpagina geraakt niet meer volledig op het scherm (moet scrollen naar links en rechts om de hele pagina te kunnen bekijken) + scherm is onscherpt.
Schermresolutie staat goed.

- Vga grafische adapter werkt niet goed (code 10) = grafische kaart die defect is?

Kan iem me hierbij helpen aub?

Alvast bedankt voor de reacties!

Mvg,
Stijn

als je windows installeert dan kun je de partities formateren zodat er niks meer op staat, als jij windows er af wilt hebben moet je parttite leeg maken
dus ik zou zeggen bewaar alle bestanden die je waardevoll zijn zet ze op een externe harde schijf en herinstalleer windows xp en vergeet niet om de partitie te formateren

dan de drivers zoeken op het internet denk dat daarom ook je VGA het niet goed doet

Laatst bewerkt:
Ok, dat ga ik zeker eens proberen!:thumb:

Bedankt voor de snelle reactie!

Mvg,
Stijn

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan