dubbel msn

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lerosa

Meubilair
Lid geworden
23 jul 2001
Hallo, ik heb tijdelijk even iemand bij mij inwonen, en we willen beiden apart op MSN.. op 1 computer.. we willen ook beiden met de nieuwste versie van MSN werken.. iemand enig idee hoe ik heb beste twee accounts naast elkaar kan draaien op mijn pc?

Alvast bedankt voor de reacties

Kan, dan moet je even msn polygammy installeren. Hiermee kun je 2 keer msn openen.

Oke en die moet ik installeren ofzo???
Hoe werkt dat precies??

Dat was geen goede link, zoeken naar Polygammy patch
in de FAQ van http://www.mess.be/ geeft dit:

MSN / Windows Messenger (www.mess.be) : Secret Knowledge! : Run multiple MSN Messengers and log into several accounts at once

Question: I've heard you can log into two different accounts on MSN Messenger simultaneously. How do I run multiple instances of the software?
Answer: So you need to share MSN Messenger with other family members or friends, but you don't want to log off everytime someone else needs to be online? Or you have two MSN Messenger accounts and you'd like to be available on both?

That's not a problem, but you need to 'patch' your software in order to enable this. The Polygamy patch (also known as Simultaneous Sessions or Multi-MSN patch) allows you to run several MSN Messenger clients simultaneously.

What you need to do is check which version of MSN Messenger you've got:
1. Choose 'Help' in MSN Messenger
2. Select 'About MSN Messenger'
3. Look for the extended Version number between brackets (eg. 4.6.0082).

Now go to the Mess.be file download section dedicated to these patches (shortcut: here) and download the one that's suitable for your version of MSN Messenger. Unzip & run it. With most patches, you'll need to point it to the exact location of your 'msmsgs.exe' file (where you installed MSN Messenger). By default, that's C:\Program Files\Messenger, but if you can't find it, just perform a search in Windows on 'msmsgs.exe'.

When you've patched your software, everytime you double click the MSN Messenger icon a new client will load!

NOTE: The patch could refuse to work on a previously altered MSN Messenger, eg. a fully skinned one. If you really want it, you'll have to download MSN Messenger again and re-install it.

(With over a hundred thousand downloads this is thee most popular special trick for MSN Messenger!)

Geplaatst door Lerosa
Oke en die moet ik installeren ofzo???
Hoe werkt dat precies??

Juist, klop.
Zorg wel eerst dat je msn geheel uitschakeld via de systray voordat je de installatie uitvoert, kijk ook of jouw msn exact dezelfde versie is als aangegeven.
Aan msn veranderd verder niets behalve dat je'm nu 2 keer tegelijk kunt starten met elk een eigen account.

Ik heb het geinstalleerd. en gekraakt zoals het daar stond maar als ik nu dubbelklik op mijn msn icoontje dan kan ik niet op een tweede account inloggen, ik heb wel de goede patch voor de goede versie.. en wat bedoel je met systray??

Met systray bedoel ik het vakje rechtsonderin de taakbalk waar sommmige programmasymbolen verschijnen. Daar moest je even recht op het msn icoon klikken en msn afsluiten voordat je polygammy installeerd(mocht msn aanstaan) anders heb je of een corrupte installatie, of de installatie werkt helemaal niet.

Hoe het precies zat met het instellen na installatie om 2 accounten werkend te krijgen weet ik niet meer omdat ik al tijden PSI@jabber use, maar ik neem aan dat er onder opties een extra optie is bijgekomen.

Ik had daar inderdaad msn uitgeschakeld.. maar ik kan niet twee keer inloggen... en onder opties staat niks extra's

Wellicht weet een mede polygammy gebruiker het lerosa, ik weet niet meer hoe gaat. Wel al gereboot btw?

Probeer anders deze eens:

Multi MSN 1.0

Met dit programma maakt van msmsgs.exe een kopie die dan zogezegd een ander programma is. Zo kun je meerdere keren MSN Messenger starten en dus ook met meerdere accounts tegelijk werken.

Werkt op alle MSN Messengerversies
Downloaden

Bron

Nee nog niet gereboot, ben met iets bezig dus kan ff niet.. maar zodra dat klaar is ga ik gelijk rebooten..

Geplaatst door Jozo
Probeer anders deze eens:

Multi MSN 1.0

Met dit programma maakt van msmsgs.exe een kopie die dan zogezegd een ander programma is. Zo kun je meerdere keren MSN Messenger starten en dus ook met meerdere accounts tegelijk werken.

Werkt op alle MSN Messengerversies
Downloaden

Bron

Als ik dit geinstalleerd heb en ik klik het aan, dan zegt ie dat msn niet gesloten is terwijl ie dat wel is.. dus dit werkt ook niet.. ik heb ondertussen twee keer opnieuw opgestart en niks werkt....:(

Oh het werk wel :thumb: heb nog een keer msn opgestart vanuit mijn programma lijst en nu doet ie het wel... bedankt iedereen...:)

blij voor je Lerosa !
...maar ik zit met hetzelfde probleem sinds gisteren en ik krijg bij het openen van dit prog steeds opnieuw de melding:
runtime error '76
path not found

en ik zie dus geen 2 msn mogelijkheden.
Wat gaat hier mis?

Welke heb jij gedaan???
Ik heb die Multi MSN en die werkt nu goed bij mij!

die probeer ik ook steeds
keurig het icon weggehaald
alle ouwe pogingen met mrublaster verwijderd
ik probeer 't opnieuw en steeds die runtime error,
terwijl ik ook maar 1 account tegelijk zie.
Snap er niks van ...

Zeker vreemd. ik heb geen foutmelding gekregen.. ik zou ook niet weten waar het aan kan liggen...misschien dat iemand anders weet wat er fout gaat.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan