dubbel opstart

Status
Niet open voor verdere reacties.

mwr

Gebruiker
Lid geworden
19 jan 2008
Berichten
263
hallo mensen,weet niet of ik hier op de juiste topic zit.
het volgende doet zich voor ,ben bij mijn zwager deze week, en als hij nu de pc opstart om vervolgens het internet op te gaan lukt dit dus niet,vervolgens ga je terug naar start en dan de keus opnieuw opstarten,en gelijk oke,wat kan hier eventueel de oorzaak van zijn,heb verder geen gegevens van zijn pc ,alleen dat hij xp als os heeft en een mobo van asus.
mocht er toch te weinig info wezen dan zal ik hem hier nog om vragen.

bvd mwrv,
 
Wat gaat er mis dan als je op internet gaat? Geen verbinding of andere foutmeldigen?
 
niets

hallo ,nou er gebeurt niets en bij opnieuw opstarten gaat hij naar de explorer en kun je het internet dus op,ik zie het als 2x opstarten,wel vreemd,en er komen dus geen foutmeldingen.
zou je hem afsluiten ,en je wil weer op het internet moet je de zelfde procedure volgen.
 
Tip1: Misschien helpt het als je leestekens gebruikt. Ik begrijp zo niets meer van je teksten.

Tip2: Leg even duidelijk uit wat je te zien krijgt oké? Want ik snap: windows start op, daarna klikt u op internet explorer maar wat gebeurt er nadat u daarop heeft geklikt? Kan u niet op internet surfen of valt de pc uit of wat? Graag duidelijke uitleg;)
 
sorry

hallo,
1 opstarten
2wit beeld,niet internetten,geen foutmeldingen
3naar start,opnieuw opstarten,en dan internet.

hoop dat het zo iets beter is,zou niet weten hoe ik het anders uit moet leggen,pc werkt verder toppy.
 
Nee nog niet. Want als je opstart, krijg je dan meteen dat witte beeld? Of krijg je dat pas als je internet opstarten? Maak anders eens een screenshot :thumb:
 
niet

goedenavond,
oke als hij opstart is het beeld wit,en als ik of hij dan naar start>opnieuw opstarten ga is het gelijk goed en kun je op het internet.
een screenshot wil ik wel doen, maar de afstand is te ver ,en mijn zwager gaat dat ook niet bevatten om het via de mail te doen,dus zal ik hier even geduld in moeten hebben,en daar gaat wel enige tijd mee gemoeid.

bvd mwrv,
 
Ooh zo word hij wit. Uhm... tja kan je eens in de veilige modus opstarten en scannen? Anders opstart herstel proberen. Of bij windows xp herstellen/repareren!
 
doen

hallo luuknl,als ik weer bij hem kom,zal ik dit proberen,zal ik ook iets meer detail vergaren.
mocht het lukken laat ik het je weten.

bvd mwrv,
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan