Hallo mensen,
Op een werkblad heb ik een aantal gegevens staan die maandelijks worden gevuld. 5 regels onder de laatste gevulde regel kopieer ik andere gegevens hierheen m.b.v. een macro. Juist die laatste gegevens wil ik graag selecteren met een macro. Het probleem is echter dat dit bereik volledig variabel is. Er is dus geen vast beginpunt.
Ik heb de volgende code om wel een cel te selecteren, maar het hele bereik lukt nog niet:
Deze code selecteer in kolom A de eerste cel van de gegevens die 5 regels onder de bovenste gegevens staan. In cel O3 staat het aantal rijen wat die de bovenste gegevens bevatten.
Stel: O3 geeft als waarde 20 dan selecteert bovenstaande code cel A25
Deze code selecteerd in kolom E de eerste cel van de gegevens die 5 regels onder de bovenstaande gegevens staan.
Stel: O3 geeft als waarde 20 dan selecteert bovenstaande code cel E25
Nu wil ik graag dat deze 2 codes worden samengevoegd en in bovenstaand voorbeeld A25 t/m E25 selecteert.
Op een werkblad heb ik een aantal gegevens staan die maandelijks worden gevuld. 5 regels onder de laatste gevulde regel kopieer ik andere gegevens hierheen m.b.v. een macro. Juist die laatste gegevens wil ik graag selecteren met een macro. Het probleem is echter dat dit bereik volledig variabel is. Er is dus geen vast beginpunt.
Ik heb de volgende code om wel een cel te selecteren, maar het hele bereik lukt nog niet:
Code:
Range("A" & Blad11.Range("O3") + 5).select
Stel: O3 geeft als waarde 20 dan selecteert bovenstaande code cel A25
Code:
Range("E" & Blad11.Range("O3") + 5).select
Stel: O3 geeft als waarde 20 dan selecteert bovenstaande code cel E25
Nu wil ik graag dat deze 2 codes worden samengevoegd en in bovenstaand voorbeeld A25 t/m E25 selecteert.