dubbel verzenden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eric_Barry

Gebruiker
Lid geworden
14 jul 2002
Berichten
122
Op de één of andere vage manier worden al mijn emails dubbel verzonden.

Heeft iemand enig idee hoe dat kan of zit dat in de emailserver van mijn provider (wanadoo) ?
 
Weet je zeker dat ze 2x verzonden worden?

Een paar kennissen kregen laatst ook van mij 2x de zelfde mailtjes, het bleek aan de hun provider te liggen.

De mensen van @home kregen de mailtjes 2x, mensen met andere providers kregen het mailtje gewoon 1x.
 
Als je mail stuurt naar jezelf, krijg je dan ook 2x?
 
Heb je de time-out al nagekeken voor ontvangen/zenden?

Check eens bij 'Opties' en tabblad algemeen om de hoeveel tijd er wordt gescand voor berichten.
Standaard is dit 30 minuten, is dit echter 1 a 2 minuten dan kan het ook zijn dat terwijl jij een bericht verstuurt dat er nogmaals een bericht wordt verstuurd als de ingestelde tijd weer bereikt is, terwijl hij nog met het vorige bericht bezig is. Ik heb dit in het verleden ook gehad en na het terug stellen van de tijd naar bijv. 8 minuten was dit euvel verholpen.


Remy
 
Eric,

Geef ook even aan hoe je het hebt opgelost....
dan kunnen anderen hiermee misschien ook hun
voordeel doen. :)


Remy
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan