dubbel wachtwoord controle tijdens inbellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Math Bovens

Gebruiker
Lid geworden
1 jun 2003
Hallo luitjes

Wie kan me helpen met een probleempje bij een kennis van me die Windows98 op zijn computer heeft staan en waar hij IE 6.0 heeft geinstalleerd doet zich nu het gekke voor dat als hij het net op wil met een nog gewone inbelverbinding met modem wordt het tijdens het inbellen 2x het wachtwoord gecontroleerd en het duurt vrij lang voordat hij op het net zit.
Wat kan ik hieraan doen of is dit de schuld van die IE6.0 die dit doet.
Wat ik in de internet opties heb gezien staat alles goed alleen duurt het ontzettend lang.

Alvast bedankt voor de hulp

Math:confused: :confused:

phoe, heb zelf XP,.

(maar staat er bij de instellingen ook niet iets, dat ie zich moet aanmelden of zo, wellicht dat dat uitgeschakelt moet worden)

en anders, welke provider heeft ie..
wellicht dat er wat op de site staat over de instellingen.

Je bericht staat wel in de verkeerde sectie. Toen ik nog een inbelverbinding had was het ook zo dat gebruikersnaam en wachtwoord twee keer gecontroleerd werden (althans dat stond er). Volgens mij was dat sinds IE6 dus daar kun je niet zoveel aan doen. En wat vind jij vrij lang? De inbeltijd verschilt per provider maar zo'n 30-50 seconden is normaal.

Hij gebruikt Freeler als internet provider maar die optie van IE6 ga ik toch eens proberen ik vermoed zelf dat er twee IE naast mekaar draaien en die gaan dan ook samen kijken ik probeer dat eerst eens uit.
Wat ik er zelf nog van weet heb ik die instellingen goed staan heb er toen ook veel mee geexperimenteerd maar ik kreeg toen maar 1 keer contole had wel geen IE6 geinstalleerd.
Jullie horen nog van me als het me lukt iemand anders zit misschien met hetzelfde probleem die leert er ook van

Bedankt voor de reactie

Naar aanleiding van die dubbele wachtwoord controle heb ik gemerkt dat het fout gaat bij IE6 met de versie 5.5 van IE nergens problemen mee onder Windows 98.
Dus het probleem is eigenlijk voor mijn kennis opgelost want met die 5.5 versie kan hij ook mee leven.
Eerst had het modem enkele minuten nodig en nu binnen 30 seconden dus dat is normaal weer.

Bedankt voor diegene die gereageerd hebben op mijn bericht.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan