theo koeten
Gebruiker
- Lid geworden
- 8 feb 2001
Nadat ik Outlook opnieuw heb geinstalleerd en via de importeer functie het oude pst bestand heb geladen en overgeheveld naar de betreffende mappen, zit ik nu met een dubbele agenda (agenda en agenda in persoonlijke mappen) waarvan ik de laatste eigenlijk wil behouden en automatisch wil laten openen (hier staan nl wel alle items in de juiste kleur, in agenda zijn ze allemaal wit).
Ook zit ik met 2 contactpersonen mappen, waarvan de gegevens niet in het adressenboek staan, alleen de fax adressen gek genoeg. Hierdoor krijg ik dus niet automatisch een naam in de e-mail. Wil ik een adres opbnieuw toevoegen aan het adressen boek, dan zegt ie dat dat adres al bestaat....
.
Weet iemand hoe ik 1 juiste agenda kan krijgen en alle adressen weer in het adressenboek?
Ook zit ik met 2 contactpersonen mappen, waarvan de gegevens niet in het adressenboek staan, alleen de fax adressen gek genoeg. Hierdoor krijg ik dus niet automatisch een naam in de e-mail. Wil ik een adres opbnieuw toevoegen aan het adressen boek, dan zegt ie dat dat adres al bestaat....

Weet iemand hoe ik 1 juiste agenda kan krijgen en alle adressen weer in het adressenboek?