Dubbele bestanden

Status
Niet open voor verdere reacties.

rodajc

Banned
Lid geworden
16 aug 2004
Hallo mensen,

ik gebruik het programma, easy cleaner 2 en daar heb ik ook op dubbele bestanden laten controleren, maar nu vond hij er een paar duizend, ik heb geklik op dubbele bestandene verwijderen maar nu doet mijn het hel raar, maar hoe kom ik aan dubbele bestanden ik heb wel een windows xp cd met daar in service pack 1 en installeer daar weer over service pack2 kan dat de oorzaak zijn van dubbele bestanden
alvast bedankt

En hoe heten die bestanden?

het zijn volgens mij syteem bestanden of wat ik kan ik kan bijna meer en waren zeker 20 duizend bestanden

Systeembestanden kun je niet zomaar verwijderen en er zijn ook geen 20.000 systeembestanden.

dat programma wat ik heb geeft dat wel aa dus als ik die verwijderd doet heij dat maar nu moet ik alles opnieuwe instaleren maar kan het zijn dan door dat ik service pack 2 over service pack 1 installeerd

en dat programma maakt geen backups?
(waarschijnlijk niet bij het verwijderen van dubbele bestanden, maar kom)

maakt geen backup maat wat ik wil weten is of die dubbele besstanden nu komt door dat ik sp2 over sp 1 instaleer en normaal worden toch nieuwere bestanden gewoon over pude heen geschreven

Elke comp. waar extra software op staat heeft dubbele bestanden. Deze worden door het installatieprogramma in de eigen dir. gezet en dan alleen door dat progje gebruikt.
Deze bestanden kunnen ook al aanwezig zijn in de windows
directorie. Dan heb je dus dubbele bestanden.
Als je deze dan verwijderd werkt het betreffende progje niet meer daar het bestand weg is. Als het goed is vraagt het programma dan om een bepaalt bestand. Deze kun je dan weer uit de win/sys directory halen.(meestal)
Beetje veel, maar zo zit het in elkaar.
groetjes alinone.

ik begrijp het wel een beetjuh dus het beste is om het te laten staan en het heeft dus iks te maken met als je een xp cd hebt maar in sp1 al zit dat je na de instalatie sp2 eroverheen instaleerd en uptdate

Als je sp2 installeert krijg je automatisch sp1.
Deze zit in sp2. Als je dubbele bestanden verwijderd is er altijd nog 1 bestand op de comp. aanwezig. Het gebruikte progje door jou verwijderd het tweede of derde bestand wat hij vind.
Hoop dat het wat duidelijk is.
m.v.g. alinone

ik heb een cd met windows xp pro en daar zit gelijk sp1 in, als hij dan klaar is met instaleren dan gooie ik sp2 erin dus maarja kan beter van die dubbele bestanden afblijven

sp2 is altijd goed. Deze verwijderd eerst een hoop bestanden en installeerd deze met de nieuwste versies.
Dubbele bestanden zijn ook help.txt of setup bestanden. Deze komen vaak voor bij een installatie van een progje.
m.v.g. alinone
:thumb:

oke bedankt voor de info dus ik trek me gewoon niks aan van die bestanden maar moet ik alleen ff weer alles opnieuw instaleren heb ik wat te doen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan