Dubbele datums in MS outlook

• Onderwerp starter Onderwerp starter B2
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

B2

Gebruiker
Lid geworden
2 dec 2000
Hallo forum

Ik wil het volgende probleem even voorleggen :

1 pc Win XP Pro
1 laptop XP Home

Op alletwee draait Microsoft outlook, dus wil ik mijn agenda, email adressen etc, steeds bij werken zodat ze alletwee up to date zijn, ik synchroniseer de map met .pst bestanden met het programma Beyond Compare 2.
Maar als ik dit doet krijg ik in de agenda op mijn laptop mijn afspraken te zien in 2 dagen dus een afspraak die ik bv. op dinsdag hebt, loopt ook door op de woensdag.
De dagen en tijden in de opties staan allemaal goed dus daar ligt het niet aan.

Help, wie weet raad

Datums in beide computers staan gelijk?

Of het programma werkt niet naar behoren of je hebt toch iets in de instellingen verkeerd gedaan.

Hoi B2,

Tja, beetje lastig inschatten wat er allemaal fout kan staan.

Maar misschien wil je eens uitleggen waarom jij een apart progje voor synchronisatie gebruikt?

Werkt het in Outlook ook niet prima?

Ben benieuwd.

Geplaatst door joost verdaasdo
Hoi B2,

Tja, beetje lastig inschatten wat er allemaal fout kan staan.

Maar misschien wil je eens uitleggen waarom jij een apart progje voor synchronisatie gebruikt?

Werkt het in Outlook ook niet prima?

Ben benieuwd.
Ik weet anders niet hoe ik mijn gegevens die ik op de pc in outlook constant invoert, op mijn laptop kan krijgen. (en andersom)
En met dit progje moet het een fluitje van een eurocentzijn want andere mappen doet hij ook bv. map met foto's

Maar......weet jij een andere oplossing dan....en zo ja, hoe dan. Is het mogelijk dat met en druk op de knop mijn bestanden (.pst) gesynchroniseerd worden naar mijn laptop
Gaarne beetje uitleg, ben nog niet zo'n computerexpert.

PS:
PC > Laptop staan in netwerkje met crossed cable;

Hoi B2,

Nee inderdaad binnen Outlook is dit met 1 druk op de knop niet te regelen. (kan dat andere programma dat wel dan...da's toch interessant)

Hoe doe ik het zelf:
Ik heb ook een vaste desktop waarop ik mijn mail ontvang. Als ik ga synchroniseren met mijn laptop, gebruik ik altijd de wizard importeren/exporteren onder het menu bestand.

Vanuit de laptop, importeer ik dan het *.pst-bestand van de desktop! Dit is ongeveer 1 minuut werkt, maar werkt altijd naar behoren bij mij.

Mocht je toch inderdaad nog progjes zoeken voor de synchronisatie van jouw persoonlijke mappen kijk dan: Hier

Succes!

Hoi B2,

Zag 1 vraag bij Outlook, waar een gigantische handige back-up tool bij stond om zeg maar echt alles mee te synchroniseren! (agenda,,,,,,,,,)

Kijk eens: hier

Ga hem zelf ook proberen!

Nou....... probleem opgelost

De oplossing :

De tijdzone stond verkeerd ingesteld op de laptop, dacht dat office dit bij installatie overal het zelfde instelde, niet dus.

in ieder geval allemaal bedankt voor jullie reacties

Hoi Peter,

Da's een goeie had ik nog niet aan gedacht....bedankt!

Fijn dat het opgelost is.

See Yah!

Geplaatst door joost verdaasdo
Hoi Peter,

Da's een goeie had ik nog niet aan gedacht....bedankt!

Fijn dat het opgelost is.

See Yah!
Bedankt voor je belangstelling joost, enne......je moet toch "beyond compare" eens proberen, daar kan je uitstekend mee synchroniseren, werkt perfect

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan