Hallo,
Hoewel ik er al veel over heb gelezen, kan ik de oplossing voor mijn probleem niet vinden.
Ik zal zo uitgebreid en duidelijk mogelijk mijn probleem schetsen:
Ik maak gebruik van Windows Live Mail en Windows7. Ik heb meerdere mail acounts ingesteld van HetNet. Ik heb aan mijn (hoofd) email-account bij HetNet meerdere aliassen hangen voor mijn vrouw en kinderen. Dat werkt al jaren probleemloos. Uiteraard kan er vanaf deze aliassen worden verzonden en ziet de ontvanger het alias-mailadres, zoals het hoort.
Voorheen werkte ik met Microsoft Outlook, maar omdat ik goede berichten over WLM had gehoord, heb ik een nieuw office-pakket aangeschaft, zonder Outlook. In WLM heb ik mijn alias-accounts ingesteld, echter in al deze postvakken komt alle email binnen, dus dubbel. Het zou fijn zijn als iemand hiervoor een oplossing heeft, zonder deze accounts te moeten verwijderen, want dat kan ik zelf ook bedenken. Het gaat om een hoofd-mailadres + 4-alias-mailadressen.
Voorbeeld (niet mijn email-adressen):
hoofd-account: a.voorbeeld@hetnet.nl (abonnement bij provider)
allias-account: arjan.voorbeeld@hetnet.nl (vader)
allias-account: bianca.voorbeeld@hetnet.nl (moeder)
allias-account: corne.voorbeeld@hetnet.nl (zoon)
allias-account: dorien.voorbeeld@hetnet.nl (dochter)
Benieuwd naar reacties. Hoop op een oplossing. Alvast vriendelijk dank.
Hoewel ik er al veel over heb gelezen, kan ik de oplossing voor mijn probleem niet vinden.
Ik zal zo uitgebreid en duidelijk mogelijk mijn probleem schetsen:
Ik maak gebruik van Windows Live Mail en Windows7. Ik heb meerdere mail acounts ingesteld van HetNet. Ik heb aan mijn (hoofd) email-account bij HetNet meerdere aliassen hangen voor mijn vrouw en kinderen. Dat werkt al jaren probleemloos. Uiteraard kan er vanaf deze aliassen worden verzonden en ziet de ontvanger het alias-mailadres, zoals het hoort.
Voorheen werkte ik met Microsoft Outlook, maar omdat ik goede berichten over WLM had gehoord, heb ik een nieuw office-pakket aangeschaft, zonder Outlook. In WLM heb ik mijn alias-accounts ingesteld, echter in al deze postvakken komt alle email binnen, dus dubbel. Het zou fijn zijn als iemand hiervoor een oplossing heeft, zonder deze accounts te moeten verwijderen, want dat kan ik zelf ook bedenken. Het gaat om een hoofd-mailadres + 4-alias-mailadressen.
Voorbeeld (niet mijn email-adressen):
hoofd-account: a.voorbeeld@hetnet.nl (abonnement bij provider)
allias-account: arjan.voorbeeld@hetnet.nl (vader)
allias-account: bianca.voorbeeld@hetnet.nl (moeder)
allias-account: corne.voorbeeld@hetnet.nl (zoon)
allias-account: dorien.voorbeeld@hetnet.nl (dochter)
Benieuwd naar reacties. Hoop op een oplossing. Alvast vriendelijk dank.