dubbele mail ontvangen

Status
Niet open voor verdere reacties.

sapunta

Gebruiker
Lid geworden
21 nov 2005
Sinds ik Windows Vista en Office 2007 gebruik, mail ik met Outlook 2007 en ontvang ik elke mail dubbel.
Ik heb alles doorgelopen maar weet niet waar dit in kan zitten. Ook de functie "regels" heb ik gecontroleerd. Wie weet raad? Gr.

Misschien een import gedaan van de oude mailaccount instellingen, en hem daarna nog een keer toegevoegd in Outlook? Kijk even na in Extra -> Accounts.

Succes,

Tijs.

Misschien een import gedaan van de oude mailaccount instellingen, en hem daarna nog een keer toegevoegd in Outlook? Kijk even na in Extra -> Accounts.

Succes,

Tijs.

Dit heb ik natuurlijk als eerste gedaan.
Maar er staat één emailaccount!!!

Toevallig Gmail

Het gebeurt namelijk nog al eens dat ze email via pop binnenhalen en dezelfde mail laten doorsturen, en dan krijg je alles dubbel

Toevallig Gmail

Het gebeurt namelijk nog al eens dat ze email via pop binnenhalen en dezelfde mail laten doorsturen, en dan krijg je alles dubbel

@Kaballes: Interessant verhaal. Is inderdaad iets dat zou kunnen slaan op de situatie van de TS.

Het zou bijv. zo kunnen zijn dat hij meerdere e-mail adressen heeft die op 1 POP (hoofd-)mailbox binnenkomen, bijvoorbeeld via automatisch doorsturen of zo ingesteld door de provider.

@TS: Graag even nakijken aan wie de mailtjes allemaal verstuurd zijn:
Hoeveel keer staan e-mail adressen van jou totaal genoemd in het AAN: en CC: veld van de dubbel binnenkomende mailtjes?
Dit sluit aan bij wat Kaballes suggereert.

Tijs.

opgelost

We hebben het zelf opgelost. Bij geavanceerd stond een vinkje voor: een copy op de server achterlaten. Omdat er nog een emailaccount stond (alias) kwam de mail dubbel binnen.
Bedankt allemaal voor de reacties.
Pauline

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan