dubbele of lege mails in outlook

Status
Niet open voor verdere reacties.

Frith

Gebruiker
Lid geworden
26 okt 2000
Berichten
219
Hallo allemaal!

Na lange tijd meld ik me hier weer eens. Zelfs mijn gebruikersnaam doet het nog :thumb:

Maar helaas een probleem, stoor me er al eeuwen aan, wie weet heeft iemand hier een oplossing:

Het probleem :evil:
Ik krijg in outlook bijna alle mails dubbel binnen. Ook krijg ik veel lege mails binnen. Dit is een probleem wat ik gek genoeg bij eerdere installaties van windows ook wel eens heb meegemaakt. Als ik zou herinstalleren is het probleem ook tijdelijk weg.

Heb 5 emailaccounts erin staan, het probleem is niet accountafhankelijk, heb geen virussen of spyware. Heb accounts ook al eens verwijderd en weer toegevoegd, geen resultaat.

Ook geen vinkjes bij kopieen laten staan uiteraard, al het standaard dingen heb ik gecheckt vanzelfsprekend. Iemand enig idee of ervaring hiermee?

Ben benieuwd :p Tnx
 
ik weet nog dat me moeder daar last van had, die had een domein naam geregistreert bij hetnet.nl, en liet toen een bepaald adres voor de @ appart binnenkomen. alle mailtjes die niet naar dat apparte adress gingen kwamen toen dubbel binnen. is dat bij jou ook het probleem, of komt het door iets anders ofzo?
 
kijk aan. alle 5 accounts zijn inderdaad emailaccounts van domeinen. Dus daar zou de oorzaak kunnen liggen. maar wat ik vergeten was te vermelden is dat mails niet alleen dubbel binnenkomen, maar ook in 5 of soms zelfs 10 voud.....

Hoe heb je dat toen opgelost?
 
Dit kan 2 oorzaken hebben het probleem ligt bij je provider of met een instelling in outlook. Ga naar extra,e-mailaccounts,klik op je mailaccount en kies voor wijzigen,meer instellingen,geavanceerd bij bezorging mag er geen vinkje staan dat is de reden bevestig met ok. Controleer dit op alle mailaccounts.
 
Frith zei:
kijk aan.

Hoe heb je dat toen opgelost?
tsja, dat is nou net 't probleem, daarvoor konden we geen oplossing vinden. ik vroeg het in de hoop dat 't iets anders was, en dat ik misschien nog ff voor je kan zoeken...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan