Dubbele Program Files op C- en F-schijf??

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sillysauce

Gebruiker
Lid geworden
11 jul 2005
Volgens ´Mijn Computer´ had ik enkele weken geleden nog drie schijven. Een E met systeembestanden(niet toegankelijk dus) Een C waar alles op geinstalleerd stond en een D voor opslag.
Omdat bij reparatie door Pc-winkel bleek dat de C niet zomaar te vervangen was heb ik nu een in partities opgedeelde schijf(320Gb) Waarbij op de C Program Files, WINDOWS, Docs and Settings staan. Maar deze staan ook op de F-schijf? G is nu de schijf voor opslag...

Klopt dit allemaal? Of is er iets mis?

Wanneer ik nu de programma´s die ik al had opnieuw installeer om ze weer werkend en zichtbaar te krijgen in Configuratiescherm/Software/Geinstalleerde programma´s lijkt het alsof hij ze automatisch op C zet ipv op F wat ik aangeef.

Wie weet wat?

Laatst bewerkt:
Oorzaak toch bij je reparateur.
Heb nog nooit gehoord van 'niet zomaar te vervangen'..... wat hebben ze als reden genoemd?
Is je reparateur wel een bonafide bedrijf.
Terug met deze vragen hier naar toe zou ik zeggen. Ze zijn daar ontstaan ..... :confused:

Reparatie is gedaan bij MyCom waar ik de pc 4 jaar geleden gekocht heb. Niet de eerste de beste dacht ik.
Volgens mij was de reden dat de ´opstartschijf´ kapot was of zo.
De schijven zien er niet hetzelfde uit qua inhoud trouwens, zie plaatjes:

Wat wel vreemd is, is dat wanneer ik vanuit C het prorgamma CCleaner open. Het de nieuwe versie ik waarmee ik m´n pc ge/update heb. Maar dat de oudere versie nog op F staat...
Ad-Aware scant beide schijven (partities) trouwens.

Rare boel hoor.. Echt terug ermee denk je? Zie ik eigenlijk niet zo zitten met dat blijkbaar amateuristische werk wat ze leverden...

Laatst bewerkt:
Hoi,

.... al is he alleen maar om bevestigd te zien dat je die F: meuk kan verwijderen .....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan