• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Dubbele selectie

Status
Niet open voor verdere reacties.

jarnoz

Gebruiker
Lid geworden
20 dec 2011
Hallo mensen,

Ik zit met een probleem en ik kom er niet uit. Ik heb een calculatieprogramma met behoorlijk wat formules. Behoorlijk zwaar dus op een windows pc van een aantal jaar oud. Maar zodra ik een cel aan klik in excel besluit excel om de cel daarnaast er ook maar bij te pakken. Vreselijk irritant. Het is maar in 1 worksheet dus ik kan er eigenlijk wel van uit gaan dat ik iets verkeerd heb gedaan of dat excel opeens duistere zelfdekende krachten heeft gekregen. AL lijkt me dat tweede enigszins wat onwaarschijnlijk ;)

Hoedan ook ik kom er niet uit. Heeft iemand een idee?

Ik kan het bestand niet online gooien omdat ik anders geen baan meer heb...

Gr. Jarno

Even dit probleem gegoogled en hieruit komen twee adviezen naar voor:
in Excel 2003 druk op F8
in Excel 2007 zet je zoom even op 90% en dan terug op 100%

Persoonlijk heb ik geen ervaring met dit probleem, dus geen garantie of deze tips werken.

@sylvester-ponte: Maar als je dan weer klikt heb je het weer.

@wher: Het is dus alleen op 100% 90 en 110% doet hij het niet. Nu is het wel zo'n onnodig touch screen ding computer. Misschien ligt het probleem daar....?

Eerlijk gezegd heb ik niet het minste idee of daar een oorzakelijk verband zou zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan