• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Opgelost dubbele spaties weglaten

Dit topic is als opgelost gemarkeerd
Uit laatste en enige voorbeeld dat Angela gaf blijkt dat het bestand waarmee ze werkt er toch heel anders uitziet dan in de1e vraagstelling doet voorkomen.

1. De teksten die ze wil combineren zijn geen teksten maar een uitslag van een formule. (resultaat van de 0 in de combinatie formule #12)
2. Achter de namen en voorvoegsel staan ook spaties.
Ik vermoed dat dit komt via een of andere download.

Conclusie:
Als in vraag 1 de bijlage al gegeven was dan waren er geen 40 reacties geweest om tot een oplossing te komen.
Dan had ik het dat al meteen in # 2 kunnen aangeven.
Daarom is het zo belangrijk om meteen het bestand te plaatsen waarom het gaat.
Learning all the time, het werkt nu, bedankt allen !

Zie bestand op Blad2 in de gele cellen staan nu namen welke ik via horizontaal zoeken wil vinden, de naam wordt niet gevonden omdat dit een formule is, hoe is op te lossen?

Bijlagen

Waarschijnlijk door een voorbeeld te plaatsen waar je horizontaal zoeken functie ook in zit.

in de gele cellen staan nu namen welke ik via horizontaal zoeken wil vinden

Je wilt een naam vinden in een cel waar de namen al staan; hoe of wat wil je dan waar vinden?

Plaats nu een relevant voorbeeld bestandje anders zijn we weer 40 vragen verder.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan