Dubbele videokaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

WackoNabs

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
1 dec 2010
Mijn vraag is of het mogelijk is om een tweede videokaart erbij te zetten want ik heb namelijk gelezen dat als ik nog een zelfde videokaart erbij zet dat ik dan double the performance heb. Dit zou me dan waarschijnlijk geld besparen.
In het bijgevoegde tekst bestandje staan alle specs van mijn pc. (Is een hardware-rapport van Everest).Bekijk bijlage Report.txt

Dus nog even voor de duidelijkheid: Ik zoek de beste oplossing om de prestaties van mijn pc te verbeteren, voornamelijk om te gamen. Dus of het mogelijk is een 2e videokaart bij te voegen en of dat wel de ''beste'' oplossing is en of ik bijvoorbeeld ook mijn pc zou kunnen overklokken.

Alvast bedankt!

Welkom op Helpmij.nl

Even gezocht naar de specs van je bordje(MS-7379VP)wat dan de MSI G31M zou zijn.Scaleo P pc?.
Voor een tweede kaart moet je dan ook 2x een pci-e slot hebben.En die heb je niet.
Daarbij..de regel dat je dan 2x de performance zou hebben gaat ook niet op.

Je zou gewoon een aanpassing moeten doen qua huidige videokaart.Dit is een 9500gs en dat is al geen gamekaart opzich.

Laatst bewerkt:
Je hebt dan inderdaad een moederbord nodig met 2x pcie 16x. 2 dezelfde videokaarten. en een krachtige voeding.

Maar niet alle videokaarten kun je als sli of crossfire gebruiken(dus 2 of meer videokaarten combineren). de 9500 kan dat namelijk niet.

en dubbele kracht van de videokaarten.. uhh.. nee.. dit is erg verschillend per videokaart wat je er mee vooruit gaat.

1 nieuwe krachtige videokaart is een veel betere oplossing

Ron

als je een extra kaart neemt dan krijg je ongeveer 35% kracht erbij

Ja is idd een scaleo-p pc. Bedankt voor alle reacties en info, ik zal dan maar een nieuwe videokaart over een tijdje halen! Verder zijn de specs van mijn pc nog wel redelijk en kan ik nog wel even verder toch?

Jawel hoor...

Een ander leuk kaartje erin(maar wellicht dan ook een andere voeding?)en je kunt weer vooruit.;)

Nogmaals bedankt voor alle reacties en info! Voorlopig is alles wel duidelijk nu dus topic kan gesloten worden?

Graag gedaan en dan mag je topic zelf in de blauwe balk boven op opgelost zetten.;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan