dubbele vraag: kan niet op e-bay en filmpjes worden heel klein weergegeven!

Status
Niet open voor verdere reacties.

kanyarat

Verenigingslid
Lid geworden
24 sep 2004
Hallo,
Ons inetrnet werkt prima en wij kunnen overal komen behalve op de e-bay veilingsite. Dan wordt altijd aangegeven dat de pagina niet bereikbaar is. Het zal wel aan bepaalde instellingen liggen, maar ik kan het niet vinden.

Als wij op internet op een filmpje klikken dan krijgen wij dat filmpje maar in een schermpje van een paar vierkante cm. te zien. Is dat ook ergens aan te passen?
mvrgr. Kanyarat.

welke browser gebruik je?
staat je javascript ingesteld?
heb je een firewall?
krijg je een foutmelding wanneer je op ebay komt?

Browser?? Ik weet niet wat dat is, maar ik gebruik gewoon windows xp pro, en office 2003. Zit daar niet alles in?
Javascript? Ook daarvan heb ik geen idee. Alles werkt gewoon al 1 jaar perfect en probleemloos (behalve dat van e-bay en de kleine filmschermpjes).
windows firewall.
Als ik naar e-bay wil krijg ik altijd de melding: pagina niet beschikbaar!

Nu heb je gelijk een goede indruk m.b.t. mijn pc kennis :o !
mvrgr. Kanyarat.

Een browser is bijvoorbeeld Internet Explorer of Firefox.
Vooral die laatste is erg aan te raden ivm.het aanbod van spyware en adware.
Dat kleine schermpje is gewoon het aanbod van de stream zoals dat heet. Vaak kun je met een rechtermuisklik in het schermpje, de boel vergroten.
Ook kun je je standaard Mediaplayer aanpassen.

Ja, dan heb ik internet explorer en windows mediaspeler. In mediaspeler valt niet al teveel aan te passen maar in Internet explorer des te meer. Vergeefs gezocht en het moet nog zonder e-bay.

Ik kan je van harte aanbevelen om Firefox te gaan gebruiken.
Deze is vele malen minder bevattelijk voor spyware, adware en andere rommel.
http://www.mozilla.com/firefox/
Even "Dutch" version downloaden en als standaard browser instellen. Gaat 'ie om vragen, op ja klikken.
De rest wijst zich vanzelf.

Laatst bewerkt:
Firefox is inderdaad een heuse verbetering,
moest het je uiteindelijk niet bevallen, kan je nog steeds opera proberen,
hoewel dat mijn voorkeur naar mozilla firefox uitgaat,
op het web, vind je trouwens heel goede startersgidsen voor firefox

probeer ebay eens te openen via firefox,
als het nog niet gaat, bevind de fout zich wssl op jouw pc

Ga ik morgen zeker proberen maar er is een groter probleem opgedoken. Ik krijg regelmatig de melding "shellmanager-database ontbreekt" en daar ben ik niet blij mee. Ik heb het al geprobeert met windows database beveiliging (dat kwam ik ergens op dit forum tegen), maar dat hielp niet. Ik stuiter van het een in het ander.
shellmanager is opgelost!

Laatst bewerkt:
Kun je mij vertellen welke programma's je er ter beveiliging van je PC op hebt staan?
Welke firewall, welk anti-virus, welke anti ad-ware en spyware programma's?

Antivirus guard (niet de gratis download maar het volledige pakket), dat antivirus ding van Planet, en Microsoft anti-spyware en firewall. Tot nog toe werkt dat allemaal prima en heb ik van virussen etc. weinig tot geen (klop klop) last.

Mmmmm, dat kan. Wanneer je je niet teveel op het "linke" pad waagt van het www zou het kunnen volstaan.
Ik ben alleen niet zo heel erg enthousiast over de Microsoft Firewall.
Ik gebruik daarvoor in de plaats al jaren Zone Alarm Free, tot zeer grote tevredenheid.
http://www.majorgeeks.com/ZoneAlarm_Free_d388.html
Wanneer je besluit deze te gebruikne, de Microsoft Firewall even uitzetten.
Je zou als extra slot op de deur ook nog even Spywareblaster erop kunnen zetten.
http://www.majorgeeks.com/download2859.html
Downloaden, installeren en updaten en dat updaten doe je eens in de maand. Voor de rest gewoon aan laten staan.
Zo zijn er nog wel wat meer programma's die de boel vrij van rommel houden, maar daar kunnen we ventueel op ingaan wanneer dat nodig mocht blijken.

Gaan we installeren!
Maar dat neemt niet weg dat ik nog steeds filmpjes in een heel klein schermpje zie (quick time plug-in), en ook de e-bay site kan ik nog steeds niet op.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan