Beste forumleden. Ik zit met het volgende: Ik heb een behoorlijk lange lijst van data, allen voorzien van een datum. Nu wil ik, als ik 2 datums ingeeft in 2 verschillende cellen, dat dit de begin datum en de einddatum is van een reeks data. In het bijgevoegde voorbeeldfile is het volgens mij duidelijk. Ik heb 2 rijen data (A1 tot E8. Als ik in cel B12 en in cel E12 een datum ingeef, dan moeten in de cellen A15 tot B20 en D15 tot E20 de data komen van alle cellen die tussen de datumrange van B12 en E12 zitten.
2de vraag, maar totaal iets anders: Ik heb in een file een knop nodig (ik denk vba, maar niet zeker). Als je op deze knop drukt moet er een pop up komen om een excel file te selecteren. Als je dan een file selecteert, moet die alle data uit de geselecteerde excel file overzetten in de file waar de knop in staat. Ik hoop dat het duidelijk is. Indien niet, hoor ik het ook graag voor verduidelijking. Ik hoop dat ik beide items in de correcte groep heb geplaatst.
Mvg,
Bart
2de vraag, maar totaal iets anders: Ik heb in een file een knop nodig (ik denk vba, maar niet zeker). Als je op deze knop drukt moet er een pop up komen om een excel file te selecteren. Als je dan een file selecteert, moet die alle data uit de geselecteerde excel file overzetten in de file waar de knop in staat. Ik hoop dat het duidelijk is. Indien niet, hoor ik het ook graag voor verduidelijking. Ik hoop dat ik beide items in de correcte groep heb geplaatst.
Mvg,
Bart