• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Dubbele waarden weergeven

Status
Niet open voor verdere reacties.

molenaap

Gebruiker
Lid geworden
19 jun 2007
HAi allen

Wie kan mij helpen, Ik ben aan het zoeken naar een mogelijkheid in excel, als ik in Kolom N een aantal vaste getallen heb staan deze vul ik ook in kolom C via een macro dan wil ik dat kolom c kijkt in kolom N of alle getallen zijn gebruikt mocht ik er nog over hebben dan deze aangeven in een andere kleur BV.

Gr Molenaap

Selecteer de getallen in kolom N. Stelt dat die beginnen in cel N1.

Doe Opmaak > Voorwaardelijke Opmaak > Formule is:

=AANTAL.ALS(celleninkolomC;N1)=0

en dan een kleurtje kiezen.

Wigi

Dat kan met voorwaardelijke opmaak.
Geef alle getallen in kolom N een kleurtje en gebruik dan deze formule in de voorwaardelijke opmaak

Code:
=VERT.ZOEKEN(N1;$B$1:$B$20;1;ONWAAR)

Kopieer deze door naar beneden
en stel de voorwaardelijke opmaak in als "Geen opmaak"

Mvg

Piet

reactie dubbele waarden

Beste WiGi
Ik heb gedaan wat u mij vertelde maar ik zie geen actie ik heb het bestand bijgevoegd kunt u mij op weg helpen
sheet 1 weekplanning standaard met knoppen naar dag planning in kolom C cijfers deze moet hij controleren met kolom N.

Groeten Paul

Bijlagen

molenaap,
ipv celleninkolomC
Code:
C3:C55
dus
Code:
=AANTAL.ALS(C3:C55;N2)=0

molenaap,
ipv celleninkolomC
Code:
C3:C55
dus
Code:
=AANTAL.ALS(C3:C55;N2)=0

Ik had er moeten bij zetten in mijn post dat celleninkolomC nog moest aangepast / ingevuld moest worden met een concreet bereik, maar ik dacht dat zoiets wel algemeen geweten was :eek:

dubbele waarden

vraag is opgelost jullie zijn toppers..

Groeten Paul

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan