• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Dubbele zoeken in twee kolommen

Status
Niet open voor verdere reacties.

BastiaanLier

Gebruiker
Lid geworden
10 jun 2010
Beste excel-ers,

De volgende vraag heb ik al eerder in een aanvulling op een andere vraag gesteld. Echter, omdat het een nieuwe vraag is wilde ik het toch een eigen plekje geven.
Het gaat om het volgende: Ik moet het aantal complicaties registreren in het ziekenhuis waar ik werk. Elke patient heeft een uniek ID-nummer. Nu wil ik waken voor het per ongeluk dubbel invoeren van complicaties. Zodoende zou ik graag zien dat excel, liefst in een aparte kolom, aangeeft als er een dubbele invoer is. Dat wil zeggen: hetzelfde ID-nummer heeft op dezelfde OK-dag een complicatie geregistreerd staan. Eenzelfde ID-nummer op verschillende OK-dagen is geen geprobleem.
Wie kan mij hiermee helpen?Bekijk bijlage complicaties.xlsBekijk bijlage complicaties.xlsBekijk bijlage complicaties.xls

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan