dubbelklik op map geeft zoekmap

Status
Niet open voor verdere reacties.

cobus30

Gebruiker
Lid geworden
17 mrt 2003
Berichten
11
als ik op een map dubbelklik krijg ik de zoekmap ipv dat ie opent.
als ik met rechtermuisknop druk staat bovenaan in het rijtje zoeken.... en als tweede openen.
de map krijg ik wel open, maar ik zou graag weer gewoon kunnen dubbelklikken.
wie weet hoe ik dit voorelkaar krijg?
ps ik weet niet de oorzaak van dit probleem
 
start>configuratiescherm>mapopties>weergave en dan moet je iets uitvinken of je doet het zelfde bij mapopties en dan selecteer je (bij algemeen) 'openen bij dubbelklikken'
 
volgens mij moet je bij weergave even 'mappen in een afzonderlijk proces openen' even uitvinken als het bij jou aanstaat
 
Geplaatst door leonvandermeyde
volgens mij moet je bij weergave even 'mappen in een afzonderlijk proces openen' even uitvinken als het bij jou aanstaat

dit helpt helaas niet. maar wel bedankt voor de moeite.
 
Geplaatst door caveman
Opslaan en openen

sorry, dat bedoelde ik niet.
ik bedoel de informatie die in het document staat.
moet ik die regels in regedit plaatsen.

cobus30
 
Ik bedoelde dat wel, want je hebt nu een vbs-script bestand als het goed is. Deze moet je uitvoeren.
 
Geplaatst door caveman
Ik bedoelde dat wel, want je hebt nu een vbs-script bestand als het goed is. Deze moet je uitvoeren.

ok, ik heb hem opgeslagen, maar als ik hem open, wordt er gezegd dat het onbekend is met welk programma dit geopend moet worden.????
 
Geplaatst door cobus30


ok, ik heb hem opgeslagen, maar als ik hem open, wordt er gezegd dat het onbekend is met welk programma dit geopend moet worden.????

ik heb op website van microsoft een scriptengine gevonden. het probleem is opgelost.
ik wil caveman vriendelijk bedanken voor zijn hulp
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan