Duidelijk verschil updates (belangrijk / aanbevolen / optioneel)

Status
Niet open voor verdere reacties.

ASlot

Gebruiker
Lid geworden
26 jun 2012
Berichten
79
De belangrijke updates snap ik (ik snap iets wauw!): deze zijn wel erg handig voor beveiliging en dergelijke. Om de kwetsbaarheden op te vullen.

Maarrrrr wat zijn nu de aanbevolen en optionele updates precies? Ik vind wel wat vage uitleg, maar niet heel erg exact.

Wat zijn de aanbevolen updates? Zijn dit de updates die handig zijn, maar niet nodig ter beveiliging?
Zo ja, wat zijn dan de optionele updates? Het lijkt mij dat dit de updates zijn die handig maar niet nodig zijn...maar wat zijn dan die aanbevolen?

Anyway, hier staat "Aanbevolen updates op dezelfde manier ontvangen als belangrijke updates" netjes aangevinkt.
Maar er zijn ook nog 4 optionele updates, met titels waarvan ik denk??? Het gaat stuk voor stuk om "om problemen in Windows op te lossen". En dan iets over netwerken en LAN en DTLS en Ralink...

En dan nog eentje, hoe kan je een belangrijke update die mislukt is (zie geschiedenis) toch nog laten updaten? :confused:

Bedankt weer allemaal
 
Zeer goede vraag, in die zin dat ook ik mij dit ook al vaak heb afgevraagd. Laten wij hopen dat er iemand verschijnt met het verlossende antwoord.
 
Wat leuk, eindelijk een keer een reactie die me niet doet voelen als een volslagen randdebiel haha!
Ben benieuwd.
 
Dag,

Windows Updates:
Optioneel (optional): Dit is praktisch een overbodige Update en hoeft NIET per se te worden geinstalleerd. Bijv als u Windows 7 Ultimate heeft geinstalleerd op uw computer, kunt u kiezen om bepaalde taalpaketten te installeren, bijv Nederlands, Engels, Duits Frans etc. Dit zijn GEEN verplochte Updates, maar kunnen wel handig zijn.
Belangrijk (Important): Hieronder verstaan we de Beveiligings updates van Windows. Als u deze niet installeert is er kans dat er malicious Software (Malware) op uw computer kan binnenkomen. Deze Updates zijn al helemaal belangrijk als u geen Firewall heeft of hebt uitstaan.
Aanbevolen (Recommended) Hieronder verstaan we de Verbeterings Updates van Windows. Dit kan zijn dat Windows geoptimalizeerd is of juist dat er in het register iets is aangepast. Dit zijn niet de belangrijkste Updates, maar als u wilt dat uw systeem correct blijft werken raad Microsoft aan om deze Updates wel te installeren.

Ik hoop dat dit de benodigde informatie is waar jullie naar zochten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan