duits toetsenbord wordt niet herkend

Status
Niet open voor verdere reacties.

henryy

Gebruiker
Lid geworden
23 jul 2003
Berichten
509
en ik heb een originele driver voor deze slimline SL 100 van Hama met een paarse ronde steker, geen usb. Hij deed het altijd op de vorige - ik kon daar ook via configsys en toetsenbord veel meer instellen. deze xp home herkent alleen de gewone 101/key borden.

zelfs als ik de driver installeer, doet hij het niet. bij apparaatbeheer staat hij als standaard toetsenbord en dat is het echt niet.

opstarten doe ik ook. daar ligt het niet aan..

kan het aan een verschil tussen home xp en pro xp liggen, dat de laatste meer toetsenborden oppakt?
 
Laatst bewerkt:
Ik denk niet dat het ligt aan home of pro, het enige verschil is dat pro meerdere ondersteuningen bied op het gebied van netwerk voor bedrijven!

Verder zou ik over je toetsenbord niks weten sorry!
 
wel, het was eigenlijk heel simpel. het ligt helemaal niet aan mijn toetsenbord, dat is een gewoon 101 key- bord.

maar ieder land, rusland of china, heeft zijn eigen toetseninvulling. en die bereik je gek genoeg niet via toetsenbord maar via de taaLbalk. daar staat standaard toetsenbordindeling VS of Nederlands en dan instellingen. en dan kun je 100 talen invullen russisch of chinees of duits en dan doet hij het.

gek was wel dat de driver geweigerd werd omdat hij blijkbaar gelijk was aan de windows standaard.

maar nu kan ik weer äöüß-en!

bedankt voor je reactie!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan