duitse aldi pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

luuk2512

Verenigingslid
Lid geworden
16 jan 2001
hoi

ik wil een duitse aldi pc (aanbieding van 26 maart) omzetten naar het nederlands

1. hoe kan ik het beste de pc omzetten naar fat32 ipv ntfs??

2. kan ik hem formateren vanaf cdrom?? (er zit nl geen diskette station in)

bvd

CD XP erin en de setup volgen tot de keuze voor format wordt aangeboden:

dan kiezen voor FAT

hoi

en dan een nederlandse xp cdrom erin en installen?

waarom met de duitse formatteren ?

Gelijk vanaf begin de nederlandse cd erin en kiezen voor format fat

ik wou hem formatten omdat er een boel zooi opstaat die je eigenlijk niet nodig bent (zoals compuserve ed.)
en hij moet fat 32 worden omdat hij (mijn collega) er ook win98 op wil

ok, helder,

maar waarom wil je beginnen met de duitse cd? Gewoon de nederlandse cd xp erin en dan de setup volgen tot moment van keuze van bestandsysteem format en daar kiezen voor fat.

ik wou dat omdat ik dacht dat je als je een duitse versie xp had, je deze niet konnen formatten met een ned xp pro,
maar als het wel kan:-)

als je de ned. versie in de cd-lade stopt, dan begint het installatieproces, onafhankelijk van het feit welke versie er op de hdd staat.

Laatst bewerkt:
En als de installatie afgerond is, moet je het even afmaken met de laatste video driver van ATI en de onboard geluidsdriver vanaf je support-cd zul je ookwel nodig hebben.

En als de installatie afgerond is, moet je het even afmaken met de laatste video driver van ATI en de onboard geluidsdriver vanaf je support-cd zul je ookwel nodig hebben

ok hiervan heb ik begrepen dat ik die van de bijgeleverde cdrom kan installen en dat ik dan gewoon nederlands kies

Geplaatst door luuk2512
ok hiervan heb ik begrepen dat ik die van de bijgeleverde cdrom kan installen en dat ik dan gewoon nederlands kies

Die geluidsdriver is denk alleen maar in engels, en als het duits is no worry, je hoeft er niets mee te doen, alleen windows zelf heeft het nodig om geluid te maken.

Die ATI driver weet ik niet kwa taal, maar zal ookwel engels zijn, anders even op de ATI site engelse downloaden, heb je gelijk de laatste versie ook.

Geplaatst door @temptation

Die geluidsdriver is denk alleen maar in engels, en als het duits is no worry, je hoeft er niets mee te doen, alleen windows zelf heeft het nodig om geluid te maken.

Die ATI driver weet ik niet kwa taal, maar zal ookwel engels zijn, anders even op de ATI site engelse downloaden, heb je gelijk de laatste versie ook.

De laatste Catalyst-driver(ATI driver) is er in 24 talen.
@ topicstarter: Download em eventueel hier:

http://mirror.ati.com/support/drive...DEON+9700+PRO&eula=&choice=agree&cmdNext=Next

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan