Dump Crash / Blauwescherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

Howler

Gebruiker
Lid geworden
11 okt 2008
Berichten
5
ik speel het spel Call of Duty United Offensive(al 5 jaar) en ik krijg sinds kort blauwe schermen, ik vind het erg raar, ik heb het op bijde versies gespeeld XP en Vista toch blijf ik het krijgen, en ja ik heb hem gekocht. ik heb een 4gb geheugen, Duelcore 3.0.6Ghz, Geforce 8600GT, ik heb de geforce drivers een paar keer geherinstalleerd maar er de blauwe schermen bleven komen. ik hoop dat jullie me kunnen helpen, wat dit it niets zo, elke half uur een blauwescherm :( :shocked:
 
Weet je ook welke melding er in beeld verschijnt?

Een blauw scherm bevat altijd informatie die bij het probleem horen.
 
inderdaad zeker die melding hier eens plaatsen en het je je temperaturen ook al een gecontroleerd?
 
over een een Foute dump, herhaalt deze scherm zich, probeer dan de nieuwe geïnstalleerde drivers te herinstalleren, maar dat heb ik zovaak gedaan niets over temperatuur ofzo want ik heb 6coolers
 
Ja dat is de melding die je krijgt wanneer Windows weer opnieuw is opgestart of niet?

Het gaat juist om het blauwe scherm zelf. De informatie die daarop staat geeft veel specifieker aan waar het aan ligt.
 
ik zal alles wat er staat noteren en weer posten, mischien hebben jullie daar meer aan :D
 
ik noteerde een cijfer code::
0x0000003B (0x00000000C0000005, 0xFFFFF80002155E7B, 0xFFFFFA600A19F1A0,0x000000000000000)

en hij zij nog wat over een nieuw geinstaleerde drivers enz. en dat ik de administrator moet raadplegen(en dat ben ik zelf..)

hopelijk kunnen jullie me nog helpen :)
 
ja, de vraag is dan wat je dan onlangs nieuw hebt geinstalleerd?

nieuwe apparaten toegevoegd?(printers enzo, usb-stickje dat er nog insteekt?)

Installeer anders ook eens de laatst nieuwe drivers of als je over het laatst nieuwe drivers hebt geinstalleerd, maak dat dan ongedaan...
aangezien je bluescreens krijgt tijdens het gamen zou ik je laatst nieuwe videodriver installeren maar alle andere kunnen ook helpen (ook diegene van de bios)
 
hmm, kan niets vinden in bios, maar ik zal nieuwe nvidea drivers installeren :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan