Dump crash..???

• Onderwerp starter Onderwerp starter Chezz
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Chezz

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
8 sep 2008
Sinds een paar dagen crashed mijn laptop gemiddeld 3 keer per dag. Komt een blauw scherm die dump crash aangeeft.
Onvoldoende geheugen of bios update geeft ie aan...?
Heb voldoende geheugen. Zou het te maken kunnen hebben met installeren van laser muis..? Ik heb werkelijke geen idee.
Alvast bedankt voor de hulp!

Lost systeemherstel het probleem op?

Nee heb ik al geprobeerd. Ben trouwens maar een leek dus weet niet zo heel veel hiervan. Er wordt aangegeven dat het probleem bij de laser muis ligt..?
Zou het kunnen dat deze niet goed werkt met vista?

(Als je al vermoed dat het probleem met die muis te maken heeft) zou je ook tijdelijk de muis even niet meer moeten gebruiken en de bijbehorende software verwijderen om te zien of het probleem daarmee verholpen is. Je weet dan dat de muis + de bijbehorende software de oorzaak was van je probleem.

Lost dat het probleem niet op, zet dan eventueel ergens op Internet het .dmp en/of .hdmp bestand neer, en geef je een link ernaartoe hier op het forum. Misschien kunnen wij hier op het forum die dump-bestanden bekijken en mogelijk een oorzaak van je problemen vinden.

Succes,

Tijs.

De muis denk ik niet. Want dan zou een systeemherstel naar voor de installatie van de muis het moeten oplossen. Toch?

Dus we wachten die files af.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan