Dungeon keeper 2

Status
Niet open voor verdere reacties.

rudy laurijsen

Gebruiker
Lid geworden
14 sep 2004
Berichten
132
heej mensuh,
ik heb dungeon keeper 2 en die doet het nu wel fatsoenlijk op 2 dingen na. Ik krijg de update die ik van de site van dungeon keeper heb gehaald niet geïnstalleerd. bij het installeren krijg ik de melding:
Old file not found, however, a file of the same name was found. No updates done since file contents do not match.
Daarna krijg ik de melding:
installation failed.
Ik wou die update installeren nadat het spel regelmatig vastliep. Vooral bij lvl 2 na het introfilmpje liep (nog steeds trouwens) het spel iedere x vast en moest ik de pc resetten.
iemand enig idee waar dit door kan komen?
 
aan de systeemeisen zal het ook wel niet liggen want het spel is al verouderd en ik heb de windows 98 SE
 
kopie

Heb je toevallig een (gekraakte) kopie van Dungeon Keeper?

door de anti-cd protection of no-cd crack is er een ander bestand (met dezelfde naam, maar andere grootte en/of inhoud)
verklaring van fout: "however, a file of the same name was found"

om hem te updaten, zet je het originele bestand (niet altijd te vinden op kopie-cd's) terug, en installeert de patch. mogelijk moet je hem opnieuw cracken (met een nieuwere versie van de patch natuurlijk)

Veel succes ermee,

Maikel Bloemendal
 
het zou kunnen want ik heb de inhoud van de cd gekopiërt naar de harde schijf. (de cd was de originele) omdat het spel niet van mij is. maar ik heb helemaal geen idee om welk bestand het hier gaat want er staan een heleboel bestanden bij
 
je hebt dan een no-cd patch... ik zal (als ik weer thuis ben straks) even voor je kijken welk bestand het is.

Maikel
 
Hoi, je hebt geluk, zit nu toevallig bij me thuispc..
het is het bestand dk2.exe in de 'root' map van de cd.

Trouwens, woon je in Egchel, in limburg vlakbij Helden? dan woon ik vlakbij, helenaveen.. is net achter grashoek.

Maikel
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan