Hallo,
ik heb dus een (Oud) spel (weer eens uit de kast getrokken) dat heet Dungeon Keeper
het leek me wel weer leuk. maar in de tijd dat ik hem had opgeborgen, hebben wij onze oude Windows 98 weggedaan. en we hebben nu een Vista en een XP. en dan is nu het probleem dat Dungeon keeper niet meer werkt op de Vista.
op de XP deed hij het heel eventjes maar nu ook niet meer.
wat er gebeurd bij de Vista:
Ik doe hem erin
ik druk op Setup Uitvoeren
-ER GEBEURT NIETS-
Xp:
ik doe hem erin
ik druk op setup uitvoeren
je ziet een plaatje met een zeisman
ik druk op setup
hij instaleert!
jeeuuuh
hij is geinstaleert
ik druk op uitvoeren
ik druk op RUN
het scherm wordt zwart
het zwarte scherm wordt kleiner (zodat het ongeveer 1/4 van het scherm in beslag neemt)
het verdwijnt
-ER GEBEURT WEER NIETS-
ik heb dus al wat gekeken. en ik heb dingen gehoord zoals compidabiliteit (ik weet niet hoe je het schrijft) aanpassen naar 95 modus. dat heb ik dus geprobeerd maar er gebeurde nog steeds het zelfde als eerst.
als iemand er iets op weet dan zou ik het heel fijn vinden
ik heb dus een (Oud) spel (weer eens uit de kast getrokken) dat heet Dungeon Keeper
het leek me wel weer leuk. maar in de tijd dat ik hem had opgeborgen, hebben wij onze oude Windows 98 weggedaan. en we hebben nu een Vista en een XP. en dan is nu het probleem dat Dungeon keeper niet meer werkt op de Vista.
op de XP deed hij het heel eventjes maar nu ook niet meer.
wat er gebeurd bij de Vista:
Ik doe hem erin
ik druk op Setup Uitvoeren
-ER GEBEURT NIETS-

Xp:
ik doe hem erin
ik druk op setup uitvoeren
ik druk op setup
hij instaleert!

hij is geinstaleert
ik druk op uitvoeren
ik druk op RUN
het scherm wordt zwart
het zwarte scherm wordt kleiner (zodat het ongeveer 1/4 van het scherm in beslag neemt)
het verdwijnt
-ER GEBEURT WEER NIETS-

ik heb dus al wat gekeken. en ik heb dingen gehoord zoals compidabiliteit (ik weet niet hoe je het schrijft) aanpassen naar 95 modus. dat heb ik dus geprobeerd maar er gebeurde nog steeds het zelfde als eerst.
als iemand er iets op weet dan zou ik het heel fijn vinden