Duplicate Cleaner Pro weigert veel kopieën te verwijderen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

laagvlieger

Gebruiker
Lid geworden
7 mei 2001
Beste lezers,

Ik heb een vraag. Pas geleden Duplicate Cleaner Pro aangeschaft. Hij vindt oneindig veel kopieën, maar uiteindelijk verwijdert hij er, verhoudingsgewijs, maar weinig. Gebruik de standaardinstellingen van het programma.Heb tevens 'bescherm DLL/EXE programma's' uitgeschakeld. Dat schijnt ook veel qua verwijderen tegen te houden.
Heb tevens alle administrator rechten.

Heb een screenshot toegevoegd aangaande de foutmelding van dit euvel.

Heb Windows 8. systeem 64

Bijlagen

• ScreenHunter_09 Dec. 04 11.09.jpg
    ScreenHunter_09 Dec. 04 11.09.jpg
    102,4 KB · Weergaven: 57
Laatst bewerkt:
Probeer het programma eens te starten met de rechtermuisknop en dan te kiezen voor Als administrator Uitvoeren.
Kan ook nog zijn dat je virusscanner je verhindert bestanden in bepaalde locaties te verwijderen.

Groeten Marcel

Bedankt voor je snelle reactie, maar hoe doe ik dat met Windows 8, hoogteijling? Als ik het middels de taakbalk doe krijg ik geen administrator mogelijkheden en via Start ook niet. Beetje dom van mij, maar via Windows 7 had ik het wel geweten.

Wanneer je zo'n Windows8 tile (tegel) met recht aanklikt komt er een v in te staan, kijk vervolgens onder in je taakbalk, daar zie je een icoontje Run as administrator.
9COtEaN.png

Kijk anders eens of je HIER mee verder komt.

Groeten Marcel

Laatst bewerkt:
Hoi Hoogteijling, Met alleen 'als administrator uit te voeren' helpt niet. Probeer het nu door mijn UAC-instelling als administrator op te voeren. Dit zou de laatste mogelijkheid zijn de boel optimaal draaiende te krijgen!
Overigens heb ik in de tussentijd Ccleaner>>duplicaten verwijderen geprobeerd, maar die haalt in de standaardmodus zoveel weg dat ik mijn back-up er bij moest halen!

Virusscanner nog geprobeerd uit te schakelen zoals ik in POST#2 beschreef?

Groeten Marcel

Hoeft niet meer! Middels die UAC, misschien i.c.m. administrator is het gelukt. Bedankt voor je vasthoudendheid!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan