duplicaten naar ander werkblad

Status
Niet open voor verdere reacties.

frits18

Gebruiker
Lid geworden
22 jul 2008
Beste forumleden

Ik zou het heel fijn vinden als jullie bij zouden kunnen helpen bij het volgende.

Het scenario is als volgt:
Ik heb een excel bestand met twee werbladen
- Sjabloon
- Werkgever journaal

Nu staat in Werkgever journaal een lijst de personeels administratie. Deze lijst wordt automatisch gegenereerd. Nu komen er in deze lijst wel eens rows voor die twee maal erin staan. Deze wil ik elke maand kopieren naar het werkblad Sjabloon om te zien hoeveel duplicaten erin staan.

Zover ik in de standaard formules van excel kan vinden sluit er geen functie hierop aan. Ook heb ik gegoogled maar ik kreeg alleen afwijkende antwoorden waarbij ze gewoon simpelweg verwijderd worden.
Hellaas heb ik weinig tot geen verstand van VBA.

Ik zou het enorm waarderen als iemand mij hiermee kan helpen
In de bijlage vind je het bestand

Bijlagen

Goedenavond,

kun je ook iets met een draaitabel? Ivm de grootte van het bestand heb ik de draaitabel als waarden geplakt.

Mvg,

D. Antonisse

Hoi D. Antonisse

Bedankt voor je reactie! Ik had eerder geprobeerd om het op te lossen middels een draaitabel maar het gaf niet het gewenste effect. Wat ik wil is dat in het werkblad "Werkgever journaal" de dubbele regels naar het werkblad sjabloon gaan.

Men wil een keer in de maand kunnen zien hoeveel dubbele regels er in "Werkgever journaal" staan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan