Dutchrevence

Status
Niet open voor verdere reacties.

harry 50

Gebruiker
Lid geworden
17 okt 2010
Berichten
5
Goedemiddag, ik heb altijd de torrentsite dutchrevenge gehad en de site is vernieuwd naar LucwreNL.org en nu kan ik al langer als een week geen dutchrevenge meer krijgen als ik hem aanklik dan komt de tekst Oeps! Internet Explorer kan www.dutchrevenge.org niet vinden ik gebruik windows 7
Wie kan mij helpen aub

Groetjes, Harry 50
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij bestaat dutchrevenge niet meer.
Je zult hem dus ook niet meer vinden.
 
Welkom op Helpmij!:thumb:

De site bestaat nog steeds, maar opereert inderdaad onder een nieuwe naam, en met een nieuw IP adres.... de oude site is uit de lucht, vandaar de "oeps"...
De nieuwe site werkt perfect... (beetje minder overzichtelijk)

Google heeft het antwoord.... (Helpmij.nl helaas niet, zie regels)
 
Welkom op Helpmij!:thumb:

De site bestaat nog steeds, maar opereert inderdaad onder een nieuwe naam, en met een nieuw IP adres.... de oude site is uit de lucht, vandaar de "oeps"...
De nieuwe site werkt perfect... (beetje minder overzichtelijk)

Google heeft het antwoord.... (Helpmij.nl helaas niet, zie regels)

Hallo Erpcity,bedankt voor het antwoord ik ben al blij dat de site nog bestaat maar kun je me dan een hint geven hoe ik hem kan vinden via google ik kan hem niet vinden vanalles geprobeerd het wil niet lukken

Gr, Harry 50
 
Die club die achter die site zit schijnt zichzelf tegenwoordig lucwarenl te noemen... misschien kan Google daar iets mee..... :eek:
 
Dutchrevenge

Die club die achter die site zit schijnt zichzelf tegenwoordig lucwarenl te noemen... misschien kan Google daar iets mee..... :eek:

Hartelijk dank ErpCity ik heb de site weer gevonden

Groetjes harry 50:thumb::thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan