duur voordat website online staat?

Status
Niet open voor verdere reacties.

jappertjeh

Gebruiker
Lid geworden
2 jan 2006
Ik heb rond half 6 een domeinnaam en hostingpakket tegelijk gekocht. Nu kan ik in de directadmin en heb ik alles geupload, maar is mijn homepage nog niet te bereiken. Hoe lang duurt dit of ben ik iets vergeten?

Probeer je site te openen via het ip adres van je website, de aanvraag van een domeinnaam moet eerst worden goedbevonden alvorens deze actief wordt.

mvg Willy...

Bedankt. Als ik dat doe komt er in beeld: Apache is functioning normally. Terwijl ik wel een index.html heb geupload en niks met Apache doe. Is dit nog een kwestie van afwachten(inmiddels 24 uur geleden) of gaat er iets mis?

Bedankt. Als ik dat doe komt er in beeld: Apache is functioning normally. Terwijl ik wel een index.html heb geupload en niks met Apache doe. Is dit nog een kwestie van afwachten(inmiddels 24 uur geleden) of gaat er iets mis?

Maak er eens Index.htm van.

Mvg Willy...

Als ik er nu op kom krijg ik een 403 Forbidden error, anders dan eerst dus. Wat doe ik nu?

En nu heb ik de Index.htm veranderd naar index.html en dan doet hij t!Opgelost dus, bedankt voor de hulp!

En nu heb ik de Index.htm veranderd naar index.html en dan doet hij t!Opgelost dus, bedankt voor de hulp!

Ik was al aan het kijken of je de site wel in de goede sub map op de server had staan, maar als het nu werk kun je aan de slag en ik wens je veel plezier met het bouwen van je website ;)

mvg Willy...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan