DVD´s werken niet soepel op mijn laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kuifje_007

Gebruiker
Lid geworden
25 mrt 2004
Berichten
209
Ik heb laptop Toshiba 1,10 GHz, 240 RAM geheugen. Voordat ik mijn laptop formatteerde draaide de DVD´s soepel op mijn laptop. Maar nu draait alle DVD´s minder soepel. Om de aantal seconden is het beeld schokkerig.
DivX´s werkt perfect op mijn laptop.

Ik gebruik graag PowerDVD. Ik gebruik ook WinDVD, hierop werkt de DVD´s ook niet soepel.

Wat moet ik doen om de DVD´s soepel te laten draaien??
 
Ik heb het nu geinstalleerd en een DVD-filmpje gedraaid, en het is nog altijd precies hetzelfde. :(

Toch bedankt! Misschien een andere idee?

Volgens mij is er iets mis met de DVD-drive. DVD draait wel, maar niet optimaal.
 
Hoi,

Heb je al geprobeerd de DVD drive schoon te maken met zo'n speciale cd, dit werkt vaak wel. Deze tip omdat je het over het 'niet soepel draaien' van de DVD hebt.

Succes
 
Geplaatst door Gregyor
Hoi,

Heb je al geprobeerd de DVD drive schoon te maken met zo'n speciale cd, dit werkt vaak wel. Deze tip omdat je het over het 'niet soepel draaien' van de DVD hebt.

Succes

Ik ben gisteren en vandaag bij de computer- en muziekwinkels geweest. Veel winkels hebben dat schoonmaak-set niet. :rolleyes:
Eén winkel heeft wel schoonmaak-set, maar voor de CD-speler. Is die ook goed voor de DVD-station op de computer?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan