dvd afsluiten

Status
Niet open voor verdere reacties.

hiero

Gebruiker
Lid geworden
11 mei 2007
Hallo allemaal,
Ik heb een vraagje.
Mijn ouders hebben een dvd+r gebrand met alle foto's die ze afgelopen jaar hebben genomen.
Nu wilde ze deze afspelen op de dvd speler(deze is ook +r).
Helaas lukt dit niet terwijl dit wel mogelijk moet zijn,nu heb ik gekeken en ben tot de conclusie gekomen dat de dvd na het branden NIET is afgesloten.
Hoe kan ik dit als nog doen?
Ik heb GEEN Nero burn ,het engie wat ik heb is IMG burn en NTI cd/dvd brander,hoe kan ik nu het best de dvd afsluiten?????
Ik heb het ook al met hun programma geprobeerd waar zij de foto's mee hebben gebrandt maar daar ging het niet mee.
Wie weet er een oplossing???

Hallo allemaal,
Ik heb een vraagje.
Mijn ouders hebben een dvd+r gebrand met alle foto's die ze afgelopen jaar hebben genomen.
Nu wilde ze deze afspelen op de dvd speler(deze is ook +r).
Helaas lukt dit niet terwijl dit wel mogelijk moet zijn,nu heb ik gekeken en ben tot de conclusie gekomen dat de dvd na het branden NIET is afgesloten.
Hoe kan ik dit als nog doen?
Ik heb GEEN Nero burn ,het engie wat ik heb is IMG burn en NTI cd/dvd brander,hoe kan ik nu het best de dvd afsluiten?????
Ik heb het ook al met hun programma geprobeerd waar zij de foto's mee hebben gebrandt maar daar ging het niet mee.
Wie weet er een oplossing???

http://windows.microsoft.com/nl-nl/windows-vista/Close-or-finalize-a-CD-or-DVD

Dit heb ik ook al gezien en geprobeerd maar dan sluit hij de sessie af maar hij voltooid de dvd niet.
Thx voor de moeite jverkerk

Maar bij microsoft zeggen ze wel,
Als de schijf wordt uitgeworpen, wordt de sessie gesloten en kunt u de schijf gebruiken in andere computers en apparaten.

Maar bij microsoft zeggen ze wel,
Als de schijf wordt uitgeworpen, wordt de sessie gesloten en kunt u de schijf gebruiken in andere computers en apparaten.

Mooi niet dus:confused:,heb dat toegepast op de dvd schijf maar de dvd speler zag hem niet en ik kon nog steeds gewoon gegevens op de schijf erbij zetten.

@Zephur,

graag een eigen topic aanmaken. Het is niet toegestaan om jou vraag in iemand zijn/haar topic te plaatsen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan