dvd afspelen vanaf harde schijf

Status
Niet open voor verdere reacties.

surfer10

Gebruiker
Lid geworden
27 sep 2006
Berichten
73
Het lijkt eigenlijk gemakkelijk maar het is me nog niet gelukt:

Hoe speel je een dvd af die op de harde schijf staat? Ik bedoel dan zonder extra software gewoon met Windows Mediaplayer onder W7?
Natuurlijk kun je de VOB's openen maar ik wil graag de dvdbestanden die op de HD staan net zo afspelen als dat ik een dvd in de drive doe, zonder extra software....
 
Goedemorgen,

Volgens mij als je de film selecteert en dan rechtermuisknop klikt dan zou daar afspelen met windows mediaspeler bij moeten staan hier wel het geval.
 
In de map VIDEO_TS

het 2e bestand VIDEO_TS openen (.IFO) met Windows Media Player
dat werkt altijd bij mij..
 
Goedemorgen,

Volgens mij als je de film selecteert en dan rechtermuisknop klikt dan zou daar afspelen met windows mediaspeler bij moeten staan hier wel het geval.

Bij mij staat er dan afspelen en vervolgens wordt er een mediaspeler gestart die die vob afspeeld maar helaas niet de film..
 
als het een ISO bestand is dat kun je dit gebruiken:DLTLite. google maar eens!!
Erg handig voor dvd's of games die op je HD staan.
 
Je zegt dat je geen software wilt installeren maar als je een dvd wilt afspelen ontkom je toch niet aan het installeren van een codec omdat een dvd niet standaard met de Windows mediaplayer kan worden afgespeeld.

Probeer het k-lite codec pack, hiermee speel je zo'n beetje alle bestandstypes af....en het is nog freeware ook :p

http://www.codecguide.com/download_k-lite_codec_pack_mega.htm
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan