dvd beveiliging omzeilen

Status
Niet open voor verdere reacties.

cindy 18

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
24 okt 2004
hallo, ik heb een orginele dvd van scarface,deze is beveiligd tegen kopieeren.
maar in de winkel betaal € 0,50 per dvd extra om legaal 1 copie te mogen maken voor eigen gebruik.
dus hoe kan ik nu een kopie branden.

Gebruik liever DVD Shrink en Nero. Met dvd-shrink kun je heel makkelijk de film verkleinen tot het op een dvd r past.Als hij klaar is gebruikt het progje vervolgens nero om hem te branden. En meest belangrijke DVD Shrink is gratis.

nee dvd schrink is niet speciaal voor beveiligde dvd,s

het is afhankelijk wat voor beveiliging er op de dvd zit speel eerst de hoofdfilm eens een stukje af op de pc met bv powerdvd.
En ga daarna aan de slag met dvd schrink meestal krijg je dan geen meldingen meer over beveiligingen.

probeer anders eens dvd decrypter ook een gratis programma met veel mogenlijkheden.

@Tazman,

Dat wist ik niet, ben nog geen dvd tegengekomen die niet wou kopieren met dvd-shrink vandaar.Ik heb het progje via mijn buurman en die kopieert als een gek ermee.

klopt schink is ook een superproggie maar soms heb je wel eens dat die even moeilijk doet dan speel ik de hoofdfilm altijd even af met bv powerdvd dan wordt de macrovison beveiliging uitgezet ;) en kun je meestal toch kopieeren.

lukt het echt niet dan dvd decrypter de dvd naar de hd laten zetten en daarna evt met schink alsnog verkleinen tot dvdr formaat.

Geplaatst door tazman
klopt schink is ook een superproggie maar soms heb je wel eens dat die even moeilijk doet dan speel ik de hoofdfilm altijd even af met bv powerdvd dan wordt de macrovison beveiliging uitgezet ;)

Kijk daar heb je wat aan bedankt tazman.:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan