DVD bij Vista

Status
Niet open voor verdere reacties.

ElineK

Gebruiker
Lid geworden
21 feb 2005
Berichten
342
ik heb een pc samengesteld en wil deze in elkaar laten zetten en installeren in winkel. Ik kan het zelf wel, het is een garantie kwestie.

Nu wil ik gewoon een kale Vista installatie met de dvd erbij, maar dat kan dus niet, bij beide winkels hier in de buurt krijg je geen Vista dvd erbij maar een recovery ding die ze zelf branden. Ik wil dat niet omdat zelf gebrande cd's vaak fouten bevatten en veel sneller onleesbaar zijn dan fabriekscd's. Als ik de pc zelf zou bouwen krijg is de vista dvd wel, ook voor 100 euro. 9maar dan weer geen garantie op de hardware) Hoe zit dat nou? En zijn er nu nog merk pc's die gewoon een Vista DVD bij hun pc leveren? Ik heb een hekel aan al die recovery dingen, back up gewoon mijn eigen bestanden en als het mis gaat installeer ik helemaal schoon vanaf cd ( heb nu nog xp). Het is wel wat werk, maar het werkt wel goed en is tevens een goede opruiming, net of je een nieuwe pc hebt :D
 
Toen ik mijn DELL laptop een tijdje terug kocht kreeg ik daar netjes een Vista DVD bij. geen geknoei met backup dvd's enzo. Volgens mij is DELL één van de weinige die dit nog zo doet.

groetjes
 
Wat is dat nu weer voor onzin.....Bij die winkels verkopen ze de hardware gewoon los? Dan heb jij ook garantie. Ik bedoel dat is wettelijk zo geregeld. (Trouwens bij de fabrikant ook).

Ik bedoel als ik een losse hdd koop heb ik daar gewoon garantie op, dus waarom niet op een complete in losse onderdelen gekochte PC??? Vreemde gewoontes hebben ze daar.
 
Wat is dat nu weer voor onzin.....Bij die winkels verkopen ze de hardware gewoon los? Dan heb jij ook garantie. Ik bedoel dat is wettelijk zo geregeld. (Trouwens bij de fabrikant ook).

Ik bedoel als ik een losse hdd koop heb ik daar gewoon garantie op, dus waarom niet op een complete in losse onderdelen gekochte PC??? Vreemde gewoontes hebben ze daar.

op Mobo, geheugen, processor zit beperkte garantie. Doet het mobo het niet dat ik heb ingebouwd, zal er gezegd worden dat er een ok pass sticker opzit en hij dus werkte toen ik 'm kocht. Onoordeelkundig gebruik valt dat onder, iets wat niet te bewijzen is maar wel makkelijk ( voor de winkelier). Al een keer meegemaakt en dat grapje kostte mij te veel.
 
Hoi !

Blijft een vreemd verhaal !

Ik bestel al jaren practisch alle hardware bij @Alternate, en pruts er dan zelf PC's mee in elkaar.

Maar: de garantie blijft echt gewoon 24 maanden !!
En beperkte garantie: wat is dat nu weer voor onzin ?

Ik zou m'n spullen gauw bij Alternate, Azerty, Cool-Prices o.i.d. bestellen, ben je van al je problemen verlost !

Greetz,

Harry.
 
Hoi !

Blijft een vreemd verhaal !

Ik bestel al jaren practisch alle hardware bij @Alternate, en pruts er dan zelf PC's mee in elkaar.

Maar: de garantie blijft echt gewoon 24 maanden !!
En beperkte garantie: wat is dat nu weer voor onzin ?

Ik zou m'n spullen gauw bij Alternate, Azerty, Cool-Prices o.i.d. bestellen, ben je van al je problemen verlost !

Greetz,

Harry.

maar dat maakt allemaal niet meer uit voor de vista die je koopt.
 
Hoi !

Natuurlijk niet !

Gewoon een Vista-versie kopen via een van je links en TS is klaar !

Greetz,

Harry.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan