dvd binnen en nu?

Status
Niet open voor verdere reacties.

rodneypeugeot

Gebruiker
Lid geworden
7 dec 2003
Berichten
180
Hoi,

Ik heb met behulp van ftdv3 en grabbit een dvd binnen.
Alleen nu staan de parts in winrar bestanden. Hoe bekijk ik nu de dvd ??

Groetjes
 
hoi .

ik weet niet of dat hier allemaal genoemt mag worden maar als je je dvd binnen hebt zijn het allemaal winrar files.

deze files moet je eerst even controleren met quickpar
deze is hier te downloaden ik weet niet of je dit allemaal al hebt maar zet het er voor de zekerheid maar bij.

quickpar controleerd al je files op als ze compleet zijn.

is dat niet het geval kun je met quickpar en de reparatie pars die je als het goed is hebt mee gedownload repareren staat rechts onderin quickpar bestanden automatisch repareren.

als dat allemaal gelukt is moet je kijken hoe groot je dvd is.

biujvoorbeeld de bestanden bestaan uit

89 rar bestandjes die per bestand 50mb zijn kom je op uitgepakt 4450mb.

ik weet niet of je je schijf als fat32 of als ntfs hebt.

als je je schijf als fat32 hebt en je wil die voorbeeld film wat ik aan gaf uitpakken kan hij hem tot 4000mb uitpakken op een fat 32

bestanden boven de 4000mb (als je hem gaat uitpakken) moet je op een ntfs schijf uitpakken.

ik heb mijn schijf in fat 32 en heb een schijf bij aan gemaakt 10gb in ntfs om daar de films groter dan 4 gb uit tepakken.

dus dat moet je even uitrekenen.

stel dat je uitgepakte film niet groter is dan 4 gb kun je dus de eerste rar file rechtermuisknop aan klikken en dan zeggen uitpakken in ...(als je film heet pietje dan doe je dus rechtermuisknop op rarfiles1 en kies uitpakken in pietje hij neemt dan automatisch alle filkes mee met uitpakken duurt fftjes.

als hij uitgepakt is kunnen het vob files zijn onder video ts of het is een .iso of ceu file die kun je dan branden met nero of alchehol120%.

als het vob files zijn kun je ze vanaf je comp bekijken is het een iso of ander iets dan moet je hem eerst branden.

een uit gepakte film en het is een .iso zie je weer opnieuw een winrar mapje .

ik hoop dat je er wat aan hebt

succes groetjes mike:thumb:
 
Dankjewel :)

Maar ken je als alles uitgepakt is . hem eerst ook op de computer kijken of moet die eerst op dvd gebrand worden?

Groetjes
 
hoi had ik er al in gezet moet je kijken als hij uitgepakt is of het vob files zijn .

als dat zo is kun je hem vanaf je comp kijken .


is dit niet het geval en het is iso of ceu moet je hem eerst branden.

succes groetjes mike:thumb:
 
kan het ook niet met een virtuele brander?(daemon tools bijvoorbeeld) ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan