Dvd brand niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mike NL

Gebruiker
Lid geworden
28 mrt 2005
Hallo,

Ik heb hier een brander in mijn c zitten,maar hij brand geen dvd's!!!!
Op de brander staat cd-r / cd-rw
Maar hij brand gewoon het dvdtje niet!
Kan iemand mij helpen?

Danku voor uw hulp alvast!

Je zegt het zelf al er staat allen maar op CD-CDRW en geen DVD of DVD rw

Hoi,

Dit betekend dat je alleen cd-r en cd-rw kan branden. Voor dvd moet je een andere brander hebben.

Modag

Nee daar moet je een speciale brander voor hebben, die ook dvd's brandt. Met die dvd-brander, kun je wel cd's branden.

Beste Mike,

is het nu helemaal duidelijk?
Laat het ons even weten, we leggen het je graag uit, daar zijn we voor en wij weten ook niet alles.
Misschien moet je je profiel even aanpassen, want je kennis over Pc's moet nog even bijgespijkerd worden vrees ik.
Dat is opbouwend bedoelt.

Succes,
Fonz

Maar dan moet je wel weten wat het is........................

Fonz

Nu weet je het in ieder geval.

CD-R/CD-RW kan geen DVD-R/DVD-RW/DVD+R/DVD+RW/DVD-RAM branden.
Andersom gaat het wel.

James:)

:p :p :p :p :p :p

Mike wat is dit nou voor vraag????
Je weet dat echt wel..
ik denk dat mike jullie voor de gek heeft gezet.
hij werkt zel f in een pc zaak en weet best veel van computers..
dus waarschijnlijk is dit een beetje nep:confused: .
Niet zo aardig mike!:mad:

:thumb:

Dat zal hij dan wel gaan merken wanneer hij iets serieus te vragen heeft. Krijgt hij hopenlijk geen nepantwoorden.
Vond de vraag al een beetje vreemd voor iemand die in z'n profiel pocht dat hij zoveel van PC's weet.
Maar wie weet had hij een black-out.
Ik probeer altijd in het positieve van de mens te geloven.

Fonz

ja vragen moet je gewoon beantwoorden al vragen ze ''Hoe zet ik mijn pc uit want mij pc staat nu al 2 dagen aan'':o
Dus ja...lijkt me logisch het te beantwoorden.

Maar z'n "krediet/geloofwaardigheid" is hij wel een beetje boel kwijtgeraakt.
Antwoorden doet hij ook maar niet meer.
Ik mag aannemen uit schaamte....................
Excuses zijn op z'n plaats, als het klopt wat je zegt.

Fonz

Dat vind ik ook.

Als dit een grap was, ik kan er niet mee lachen.
Als je het niet wist, dan zou ik toch een paar dingetjes in jouw profiel schrappen hoor.

James:)

Dit is heel leuk allemaal maarre Rhcp (Pim Kramermans) woont bij mij om de hoek en die komt regelmatig op mijn pc... en als je ook al even terug had gekeken op mijn posts dan had je kunnen zien dat ik eraardig wat verstand van heb...
Dus pim bied je verontschuldingen aan de helpmij_crew
Groetjes Mike v Voorst

En dan ook nog een beetje mij afkafferen voor je eigen daden? Hoh Shame on you pim kramer!!!

Beste Mike,

als dit zo mocht zijn moet je toch nog maar eens goed de huisregels ed. doornemen van dit Forum.
Daarin staat onder andere dat iedereen toch echt zelf verantwoordelijk is wat er met haar/zijn computer naar dit Forum verzonden wordt.
Dus dit soort zeer flauwe en puberale grappen heb je dus deels ook aan jezelf te wijten.

Fonz

Ja ja ok maar als hij dan dat doet en dan ook nog eens tegen mij zeggen wat hijzelf fout doet dat ids dan weer zijn verantwoordelijkheid

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan