Dvd brand te langzaam

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mike NL

Gebruiker
Lid geworden
28 mrt 2005
Hallo
Ik heb een NEC 3520A 16X Dvd brander
Zo heb ik net nero 6,6 reloaded(De laatste updates al gedownload) geinstalleerd maar krijg ik bij het branden van een 16x Traxdata Dvd alleen de optie om hem met 2,4 en 4x Te branden Ik heb al de laatste CD_Rom File van de nero site gehaald maar ik krijg nog steeds diezelfde opties...
weet iemand hier erop? want ik heb wel specifiek een 16x brander en dvd-rretjes gekocht:(

Wat voor een pc heb je (processor, geheugen)? In deze wordt gezegd dat het waarschijnlijk aan de rest van de hardware ligt.

"Brandt te langzaam"? Vroeger zou ik zoiets gezegd hebben als "een beetje spiritus erop", maar dat is flauw :p.

Vreemd. Ook hier een Nec. Bij mij gaat het ook zelden sneller en ik heb toch best een leuk systeem.
'k Denk eerder dat Nec meer belooft dan hij doet.

"een beetje spiritus erop", Hahaha. Toch wel grappig!

Je zou eventjes de laatste bios van de brander kunnen downloaden, en deze flashen.

De DVD kijkt nl. wat voor soort DVD erin zit. Kent hij hem niet dan gaat hij terug naar de laagste brandsnelheid. (een soort beveiliging)

Jeetje nu al flashen? Zit er een risico aan vast?
Anders brandt ik liever laag :confused:

Hohoho...
normaal doet hij het altijd gelijk NA de windows en nero intallatie(dezelfde cd) op 8x met een fujifilm dvd en met 16x maar sinds ik windows overniew heb geinstalleerd doet hij heel lanzaam:( en ik denk dan ook niet dat ik dan het bios moet gaan flashen ik heb ook geen hardware veranderingen gedaan...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan