DVD Branden als film en extra's op pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tecker

Gebruiker
Lid geworden
5 okt 2006
Ik weet zeker dat het mogelijk is, maar ipv van een doosje dvds ervoor op te offeren wil ik eerst graag wat wijze woorden.

Ik wil een serie van enkele tientallen dvd's branden, de gebruiker van deze dvd's moet instaat zijn de film te kijken die erop staat plus wanneer hij de dvd op de computer gebruikt er nog meer data vanaf kan halen, (hyperlinks, mp3's, Wordbestanden, Rars, etc.).

Komt erop neer dat de film gekeken wordt vanaf de bank of op de pc en dat de dvd ook nog bijlagen bevat die enkel op de pc worden gebruikt.

Normaal maak ik dus een simpele data dvd met Nero of ik zet films om met Convert XtoDVD.
Nu zou ik dus hetzelfde resultaat willen hebben van beide handelingen in een brandsessie.

Misschien ligt het antwoord al in de software die ik heb of anders hoop ik op een goede verwijzing.

Zet de films in een simpele MPEG2 formaat op en simpele data DVD zou ik zeggen

Menu bewaren

Dit zijn de gevens van het eerste dvdtje dat ik ga branden.

- 2 videobestanden (goede kwaliteit)
- 3 audiobestanden
- 12 beeldbestanden
- 2 Wordbestanden

Het liefste zou ik de videobestanden verwerken door iets dergelijks als convertxtodvd om een zelf vormgegeven menustructuur te handhaven, zonder kwaliteitsverlies.

En dan zou ik ook nog graag de andere bestanden op de DVD willen plaatsen, die niet persé in het dvdmenu opgenomen hoeven te worden als dat wel kan graag.

Al moeten ze ook nog door middel van eenvoudig herkennen in deze computer/DVDstation te vinden zijn en makkelijk gekopieerd kunnen worden naar een mp3-speler/telefoon.

(Een paar mensen waarvoor ik deze dvdtjes ga maken zijn niet zo heel erg handig met een computer dus als ze veel moeten bladeren in mappen om de bestanden te vinden op de DVD zullen ze er waarschijnlijk niet aankomen.)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan