dvd branden lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

fener33

Gebruiker
Lid geworden
5 jun 2004
als ik een dvd probeer te branden krijg ik met clonedvd 2 een foutmleding navigatgion pack 0 vobu 4 16804 169 clone 6 tce. daarvoor heeft ie altijd gewerkt, heb dezelfde merk dvd's gebruikt gebruik dvdshrink 3.1 en clone dvd 2. en toen probeerde ik het met nero daar brandde hij wel maar bij 97% ging het verkeerd. kan nou ff niet op de log komen van nero, (zit op andere pc)
de branders is een nec dvd brander

ff wat meer informatie ik krijg een foutmelding bij clonedvd zie 1 post hierboven voor mijn log van nero moet je kijken bij de bijlage en de brander is een Recorder: <_NEC DVD_RW ND-1300A> Versie: 1.06 - HA 1 TA 1 - 6.0.0.17.

hoop dat iemand een oplossing heeft ervoor. daarvoor heeft hij het altijd gedaan. en nou wou ik troy overnemen van een orignele dvd met dvd shrink ging het goed. maar bij het branden doet hij vreemd

Bijlagen

overal staat. dat ik mijn dvd-rw moet flashem maar darvoor deed hij het altijd. zelfde merk cd's Memorex dvd-r nooit veranderd

als ik nou gewoon die 2 mappen audio_ts en video_ts overzet naar de lege dvd, en met het proggramma van windows brand zou het dan lukken??

*

Flashen kan een oplossing zijn.

Jij kan wel dezelfde recorder en schijfjes van Memorex gebruiken, maar Memorex veranderd wel van media.
Dit wil zeggen dat schijfjes niet altijd uit dezelfde fabriek komen (ene keer hier, andere keer daar ingekocht en eigen label opgedrukt)
Dan kan het zijn dat de ene keer de schijfjes uit een spindle goed branden, en de volgende keer uit een andere spindle niet.

heb het nog niet nog een keer geprobeerd, het overzetten van dvd naar harde schijf was goed gegaan maar bij het branden ging het fout, kan het dan aan de beveiling liggen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan